Кількість
|
Вартість
|
||
|
Abyss (Безодня) – настільна гра від одного з найплідніших авторів сучасності, Бруно Катала. Гікачу, наприклад, дуже подобається його Cyclades і Kingdomino. Це атмосферна настільна гра на збір сетів, художнім оформленням якої порадував гравців не менш знаменитий Ксав'єр Коллетт. Його фантазії знайомі всьому світу за іграми Містеріум, Діксіт, Obscurio та Timeline.
Abyss (Безодня) – інтриги навколо підводного престолу
Abyss (Безодня) – настільна гра про боротьбу за владу в підводному царстві. Гравці представляють різних претендентів на престол, що звільнився, і намагаються за допомогою укладання спілок, доказу сили або хитрощі заволодіти великим впливом у різних локаціях підводної столиці.
Занурення у глибини
У свій хід гравець досліджує прірву, відкриваючи з колоди досліджень по одній карті. У колоді можуть бути карти союзницьких рас, які розділені за кольорами та рівнем, а також карти монстрів.
Після відкриття карта розміщується на трек дослідження. Будь-який інший учасник гри може купити карту союзника з треку за перли, які він передає активному гравцю. Перша карта коштує лише одну перлину, а кожна наступна збільшується в ціні. Кожен гравець може придбати лише одну карту.
Окрім союзників на трек також може вийти карта монстра. Активний гравець може битися з ним, отримавши нагороди за його вбивство та закінчити фазу дослідження. Або пропустити його, продовживши дослідження глибин. У цьому випадку наступного мисливця на монстрів чекатиме серйозніша нагорода.
Карти союзників, що залишилися на треку дослідження, відправляються до Ради, займаючи місця відповідно до свого кольору. Згодом будь-який гравець може забрати з Ради всі карти одного кольору за руку.
Підводні лорди
Союзники потрібні, щоб купувати на свій бік морських Лордів. Їхні карти викладаються на ігрове поле і мають різні вимоги до кількості та видів карт союзників. Крім того, деякі лорди мають доступ до особливих ключів. Володіючи трьома ключами та необхідною кількістю лордів, гравець може захопити владу в одній із підводних локацій.
Гра закінчується, коли один із гравців переманить на свій бік сьомого Лорда. Після цього учасники приступають до підрахунку очок впливу та визначення переможця.