Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Імаджинаріум Сумчастий» - компактна версія «Імаджинаріуму», яка ідеально підійде для гри в дорозі, в гостях або на пікніку. В комплекті 64 карти з новими ілюстраціями, жетони для голосування й прикольні фішки жирафів. Трек переможних очок і спеціальних завдань зображений прямо на бортах коробки.
Не Діксітом єдиним...
Настільна гра «Імаджинаріум» - близька родичка популярної гри «Діксіт», ні в чому не поступається більш іменитій попередниці. Створена в 2011 році, гра дуже швидко стала лідером продажів, завоювала популярність у любителів творчих ігор і отримала безліч позитивних відгуків від авторитетних критиків. Як і «Діксіт», гра «Імаджинаріум» апелює до правої півкулі мозку і робить наголос на почуття і уяву, пропонуючи гравцям задіяти інтуїцію і фантазію при роботі з візуальними образами.
Імаджинаріум: Гра в асоціації
В якості ігрового інструментарію використовуються карти з неймовірно красивими, але досить сюрреалістичними малюнками, до яких вельми складно підібрати асоціації. Учасники отримують по шість таких карт. У кожному раунді один з гравців стає ведучим. Ведучий обирає карту, кладе її в закриту в центрі столу і оголошує свою асоціацію до неї. У відповідь гравці знаходять по одній карті, які, на їх погляд, найбільш відповідають асоціації ведучого. Після цього ведучий перемішує всі карти і викладає в ряд перед гравцями.
Відгадування карти ведучого
Гравці повинні відгадати карту ведучого. Для цього вони вибирають по одному жетону з числами, що відповідають порядковому номеру карти у ряді, одночасно відкривають їх і розміщують на картах. Гравці, які правильно відгадали карту ведучого, пересувають свої фішки, а також фішку ведучого на три поділки вперед по хмарній шкалі підрахунку очок. Для ведучого погано, якщо його карту не відгадає ніхто або, навпаки, всі гравці. У такому випадку його фішка повертається на дві або три поділки назад. За кожен жетон на своїх картах гравці отримують ще по одному переможному очку.
Наступні раунди
У наступному раунді гравці добирають по одній карті, а нового ведучого визначає напрямок ходу годинникової стрілки. Якщо фішки досягають спеціальних значень на шкалі, гравці повинні придумувати асоціації за деякими ускладненими правилами.
Гра ведеться до тих пір, поки не закінчаться карти. Переможцем стає той, чия фішка втекла далі на шкалі переможних очок.