Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка фентезійна стратегія з механіками драфта і планування дій. Настільна гра «Paper Tales» була розроблена в 2017 році японським геймдизайнером Масато Уесугі, автором гри «Прогулянки в підземеллі» («Welcome to the Dungeon»). У 2019 Королівські хроніки гра стала номінантом конкурсу «Spiel des Jahres» в категорії «Гра року для експертів».
Paper Tales гра: хроніки фентезійного королівства
«Королівські хроніки» - нескладна і нетривала карткова гра, що поєднує перевірені часом механіки. На думку Гікача, вона сподобається і новачкам, і гікам, які бажають відпочити від складних настілок.
В «Paper Tales» гравці стануть літописцями і займуться написанням історії свого королівства. В процесі партії вони розміщують персонажів і будують будівлі на сторінках хроніки. Гра ведеться на переможні очки. В кінці переможе літописець, який набрав більше очок.
Перед початком партії гравці розміщують фішки свого кольору на стартовому розподілі треку для підрахунку очок (ігрового поля). Вони отримують набори з 5 двосторонніх карт будівель - Міста, Иаверни, Храму, Шахти і Казарми. Карти персонажів замішуються в одну колоду.
Ігровий процес
Партія триває 4 раунди, кожен раунд ділиться на 6 фаз. У фазах гравці ходять одночасно.
- Наймання
Гравці беруть по 5 карт персонажів з колоди. Вибирають собі по 1 карті і передають карти що залишилися сусідам. У непарних раундах гравці передають карти за годинниковою стрілкою, а в парних - проти. Учасники передають все менше карт, поки у кожного не буде по 5 штук. Це класичний картковий драфт, що використовується в багатьох іграх.
- Розміщення
В ігровій зоні є чотири місця для розміщення персонажів - 2 у верхньому ряду і 2 в нижньому. П'яте місце відкривається, якщо споруджено будинок 2-го рівня. Учасники вибирають персонажів і викладають їх взакриту на вільних місцях. Раніше викладених персонажів можна відправити в скид, щоб звільнити місце. Дозволяється зберегти на руці одного персонажа для наступного раунду.
Коли всі гравці будуть готові, вони одночасно відкривають карти персонажів. Учасники оплачують вартість нових персонажів золотом. За викладених раніше персонажів платити не потрібно.
- Війна
Сила персонажів у верхньому ряду підсумовується. Кожен гравець порівнює свою бойову силу з силою сусідів. Якщо у гравця стільки ж або більше сили, ніж у сусіда, він отримує 3 очки. У цю фазу можна набрати максимум 6 очок.
- Дохід
Гравці отримують по 2 золота. Також вони отримують золото за здатності персонажів і бонуси від побудованих будівель.
- Будівництво
Можна виконати одну з двох дій:
- побудувати нову будівлю. Сплативши вартість землі (2 золота за кожний вже побудований будинок) і вартість споруди (потрібно мати зазначені ресурси), гравець додає в ігрову зону карту будівлі стороною з рівнем 1.
- поліпшити стару будівлю. Сплативши вартість споруди, гравець перевертає карту будівлі стороною з рівнем 2.
- Старіння
Персонажі з жетонами старіння скидаються. На персонажів що залишилися кладуться жетони старіння.
Кінець гри
Партія завершується після 4-го раунду. До очок, набраних в процесі партії, додаються очки за побудовані будівлі (вказані на картах). Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.