Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець Cosmodrome Games
Мова

Мова видання гри.

Російська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мало
Час партії 60 - 90 хвилин
Гравців 1 - 5
Вік 12+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Економіка
Додатковий Стратегії, Настільні ігри, Логічні, Соло
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

Подвійне ігрове поле
5 ширм корпорацій
7 плашок ритейлерів
Лічильник переможних очок
6 плашок патентів
6 двосторонніх плашок технологій
5 плашок стартових поліпшень
27 плашок поліпшень
20 жетонів товару
10 двосторонніх планшетів гравців
5 індивідуальних органайзерів
60 маркерів "Прогрес"
90 маркерів "Офіс"
100 маркерів "Товар"
маркер раунду
маркер фаз
маркер Стіва
Правила гри
Правила для соло-режиму
Індивідуальний планшет Стіва

Настільна гра Корпорація Смартфон (Smartphone Inc.)

Немає в наявності
Артикул: 17008
0 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

Цікава економічна стратегія з механікою програмування дій. Настільна гра «Smartphone Inc.» була розроблена в 2018 році російським геймдизайнером Іваном Лашиним. Учасникам гри пропонується очолити великі корпорації та зайнятися виробництвом і продажем смартфонів.

 

ГРА КОРПОРАЦІЯ СМАРТФОН, АБО ПОЧОМУ ДЕВАЙС ДЛЯ НАРОДУ?

Гравці отримують фішки свого кольору - маркери офісів, товарів і прогресу - та поміщають їх у відповідні відділення ігронайзера. Кожен гравець бере два планшета дій зі значками чорних і білих смартфонів, а також ширми і поліпшення свого кольору.

 

ПЕРЕБІГ ГРИ

Партія триває рівно п'ять раундів, а кожен раунд ділиться на вісім фаз:

  1. Планування

Гравці таємно планують свої дії за ширмами. Один планшет кладеться поверх іншого так, щоб перекривалось від однієї до чотирьох комірок. На планшети можна додавати поліпшення, перекриваючи дві комірки по горизонталі чи вертикалі. Всі видимі символи будуть активними до кінця раунду. Це дуже оригінальна механіка, Гікач ще не зустрічав нічого подібного в настільних іграх.

  1. Формування

Гравці коректують ціни на товари з урахуванням -$/+ $ на видимих символах перекритих планшетів. Стартова ціна завжди дорівнює 5$.

  1. Виробництво

Гравці виробляють товари за кількістю чорних символів виробництва, числа перекритих комірок і невикористаних жетонів поліпшень. Маркери вироблених товарів переміщаються до спеціального відділення планшета.

  1. Поліпшення

Гравці по черзі (в порядку зростання встановлених ними цін) беруть:

  • поліпшення, якщо на планшеті активний помаранчевий символ виробництва;
  • жетон товару, якщо помаранчевий символ виробництва перекритий.
  1. Відкриття технологій

Гравці отримують маркери прогресу за кількістю активних символів технології на перекритих планшетах. Маркери розміщуються під технологіями. Технологія вважається вивченою, якщо загальна кількість розміщених маркерів прогресу дорівнює її ціні. В такому випадку гравець повертає назад свої маркери прогресу й виставляє фішку офісу. Кожна вивчена технологія дає певний бонус. Вивчені технології з патентами приносять додаткові очки наприкінці гри.

  1. Логістика

Учасники починають гру з одним офісом у вибраному регіоні. У фазу логістики вони можуть потрапити до інших регіонів. Гравці отримують маркери прогресу за кількістю активних символів логістики на планшетах. Ці маркери виставляються в місці входу до нового регіону. Коли їхня кількість дорівнює вартості входу, маркери прогресу повертаються до запасу, а в регіоні виставляється офіс.

  1. Продаж

Гравці по черзі продають маркери вироблених товарів. Щоб продати товар, у гравця повинен бути офіс в регіоні. Гравець ставить маркер товару на вільного покупця. На комірках червоних покупців вказані максимальні ціни, які вони можуть заплатити за товар. Покупці у фіолетових комірках готові заплатити встановлену вартість, якщо вивчені потрібні їм технології.

  1. Отримання

Кожен гравець збільшує кількість проданих товарів на встановлену ціну - й отримує відповідну кількість переможних очок. Крім того, гравці отримують переможні очки за контроль регіонів - більшість проданих товарів свого кольору.

Наприкінці раунду всі маркери товарів повертаються гравцям. Викладаються нові поліпшення. Всі ціни знову встановлюються на значення «5».

 

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Після закінчення п'ятого раунду гравці переходять до підрахунку очок. Вони додають до очок, набраних у процесі гри, очки за патенти та ритейлерів. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.

Плашки ритейлерів розміщуються в регіонах, якщо гравців менше п'яти. У таких регіонах не можна продавати, але якщо якомусь гравцеві вдасться виставити офіс у регіоні в фазу логістики, він може розраховувати на додаткові переможні очки.

 

ПРАВИЛА Настільна гра Корпорація Смартфон (Smartphone Inc.)

ГЕЙМПЛЕЙ Настільна гра Корпорація Смартфон (Smartphone Inc.)

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору