Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПЛАНЕТА ДЛЯ МАЛЕНЬКОГО ПРИНЦА
Захоплююча сімейна гра про створення планети для того самого Маленького принца. Настільна гра «The Little Prince: Make me a planet» була розроблена в 2013 році відомими французькими геймдизайнерами - Антуаном Боза («7 чудес», «7 чудес. Дуель», «Токайдо», «Такеноко», «Океанія») і Бруно Каталою («7 чудес: Дуель», «Доміношне королівство», «Кіклади», «Хістріо», «Гра Престолів: Десниця короля», «Раптор»).
У 2013-14 роках гра «Маленький принц: Створи планету для мене» ставала номінантом конкурсів «Golden Geek», «Juego del Año» і «Les Trois Lys», а також переможцем конкурсів «Gioco dell'Anno» і «Hungarian Board Game Award». На думку Гікача, це і справді мила гра (до речі, з оригінальними ілюстраціями самого Екзюпері) з механіками драфту і складання колекцій, яка відмінно підійде для гри в дружньому або сімейному колі.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
На початку гри тайли перевертаються, перемішуються і упорядковуються відповідно до чотирьох стосів - центр планети, підйом, спуск і сузір'я Маленького принца (персонаж). Перший гравець (той, хто був останнім в попередньому раунді) бере 4 тайла з будь-якого стоса, перевертає їх, вибирає один тайл і вказує на того, хто буде вибирати наступним. Наступний гравець бере собі тайл і вказує на наступного гравця - і так далі, поки всі учасники не візьмуть по одному тайлу.
Тайли прилаштовуються до планети в будь-якому порядку. Планета - це квадрат 4 на 4. Вона повинна складатися з чотирьох центральних, восьми тайлів спуску/підйому і чотирьох кутових тайлів з персонажами. Коли на планеті з'являється третій баобаб, гравець зобов'язаний перевернути всі тайли з баобабами. Гра закінчується після шістнадцятого раунду, коли гравці повністю завершать будівництво своїх планет.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Кожен персонаж дає переможні очки за щось конкретне, наприклад, астроном - за заходи сонця, ліхтарник - за ліхтарі, садівник - за баобаби, п'яниця - за перевернуті тайли, мисливець - за різні види тварин, а Маленький принц - за кожен тип баранчика. Ще Гікач хотів би згадати короля, який дає 14 очок за одну або дві троянди або не дає їх зовсім, якщо на планеті більше троянд. Учасники рахують вулкани на своїх планетах - той, у кого їх більше, втрачає очки відповідно до кількості своїх вулканів. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.