1 650 грн
|
|
1 650 грн
|
платежі
по 550 грн
платежі
по 825 грн
Видавець | Gigamic |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Російська, Англійська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 20 - 30 хвилин |
Гравців | 2 - 4 |
Вік | 6+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Сімейні |
Додатковий | Настільні ігри, Новачкам, Логічні, Швидкі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
ігрове поле 57 різнокольорових килимів 40 монет правила гри |
Штрихкод | 3421271301516 |
Захоплююча логічна гра з чудовими компонентами. Настільна гра «Marrakech» була розроблена в 2007 році Домініком Ерхардом, автором «Кондотьєра» та «Сереніссіми».
У 2008-2014 роках Марракеш гра ставала номінантом конкурсів «Spiel des Jahres», «Japan Boardgame Prize», «Hungarian Board Game Award», фіналістом «Juego del Año» і переможцем конкурсів «As d'Or», «Spiel der Spiele» і «Mensa Select».
На думку Гікача, «Marrakech» ідеально підійде для сімейного проведення часу. Гра сподобається і дітям, і дорослим, і новачкам, і досвідченим гравцям. Причому не тільки своїми розкішними килимками.
Гравцям пропонується перенестися на ринок килимів марокканського Марракеша. У центрі ігрового поля (ринкової площі) виставляється фігурка господаря ринку Ассама. Учасники отримують по 30 дирхамів і стопки килимів своїх кольорів. Мета гри - викласти якомога більше своїх килимів поверх чужих і заробити побільше грошей.
Гравці ходять по черзі. Активний гравець:
До переміщення гравець може повернути Ассама наліво або направо (але не назад). Потім гравець кидає кубик і пересуває Ассама по прямій на стільки клітин, скільки тапок випало на кубику. Досягаючи краю поля, Ассам рухається у напрямку стрілок.
Якщо Ассам зупиняється на килимі противника, активний гравець повинен заплатити власнику цього килима. Гравець платить по одній монеті за кожну пов'язану клітину, накриту килимом того ж кольору.
Гравець кладе килим свого кольору поруч з фігуркою Ассама. Одна з частин килима повинна бути викладена ортогонально щодо клітини Ассама. Килим може закривати:
Хід передається наступному гравцеві.
Грають до тих пір, поки не буде викладено останній килим. Гравці рахують видимі клітини зі своїми килимами. Кожна така клітина приносить одне очко. 1 дирхам - це теж одне очко. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.