Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 60 - 120 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 14+
Основний розділ Економіка
Додатковий Стратегії, Настільні ігри, Для підлітків, Гікам, Соло, Спорт
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

13 планшетів (стадіону, клубу, матчу й таблиці ліги), 8 кубиків, 190+ жетонів, 90+ дерев’яних маркерів, 270+ карт, 3 листи для соло-гри, книжка правил.
Артикул моделі GKCH060EL
Країна друку Китай

Настільна гра Одинадцять. Футбольний менеджер (Eleven: Football Manager)

Немає в наявності
Артикул: GKCH060EL
0 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань
Зверніть увагу! Наразі локалізація цієї гри відмінена.

Глибока економічна стратегія про керування професійним футбольним клубом. Настільна гра "Eleven: Football Manager Board Game" була розроблена в 2022 році голландським геймдизайнером Томасом Янсеном за підтримки знаменитого Ігнація Тшевічека, відомого за такими хітами, як «Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові», «Детектив. Гра про сучасне розслідування», «Віденський зв'язківець» і «Дюна. Таємниці Домів».

"Eleven: Football Manager Board Game" - комплексне євро, що поєднує нестандартні ігрові механіки. Гра створена справжніми фанатами футболу. Як великий поціновувач цього виду спорту, Гікач повинен зауважити, що автори впоралися чудово, створивши, мабуть, найкращу на сьогодні настільну гру про футбол.

Одинадцять. Футбольний менеджер гра. Настільний симулятор футбольного клубу

11 – кількість футболістів від однієї команди на полі. Протягом сезону участни гри будуть визначати стартові склади команд на матчі, купувати та продавати нових футболістів, наймати персонал, шукати спонсорів і покращувати інфраструктуру своїх стадіонів. Подібно до будь-якого євро, гра йде на переможні очки. Наприкінці перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.

Партія в «Одинадцять» триває 6 раундів ("тижнів"). Кожен "тиждень" – це 5 днів. У понеділок гравці отримують ресурси й проводять збори правління клубу. У вівторок, середу та четвер гравці по черзі виконують дії. П'ятниця – день туру. Гравці виставляють футболістів на поле згідно з вибраними тактичними схемами, грають матчі, а потім застосовують ефекти наслідків матчу. Наприкінці тижня вони оплачують обслуговування, відновлюють свої використані карти й оновлюють карти в зоні контрактів.

Перебіг гри

Понеділок

  • Ресурси. Гравці отримують ресурси (жетони грошей, фанатів, дій і тренувань) згідно з позиціями своїх маркерів на треках ресурсів. Також деякі ресурси можна отримати за збудовані об'єкти інфраструктури.
  • Збори правління. Кожен гравець бере верхню карту з колоди зборів правління, читає її та кидає кубик. Випале на кубику значення визначає, за який варіант рішення голосує кожен його директор. Гравець розігрує варіант рішення на карті зборів правління, який одержав найбільшу кількість голосів директорів.

Вівторок, середа, четвер

У кожен з цих днів гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. У свій хід гравець може виконати 1 основну дію та 1 додаткову платну дію на карті. Щоб скористатися додатковою платною дією на карті, гравець повинен витратити 2 жетони дій та оплатити вартість самої дії (якщо треба).

Основні дії:

  • Купити звичайного футболіста або юніора. Гравець платить ціну й бере собі карту звичайного футболіста або юніора із зони контрактів.
  • Продати звичайного футболіста або юніора. Гравець скидає свою карту звичайного футболіста або юніора й отримує 2 долари + стільки доларів, яка поточна сила цього футболіста.
  • Найняти персонал. Гравець платить ціну наймання і бере собі карту персоналу із зони контрактів.
  • Підписати контракт зі спонсором. Гравець бере карту спонсора із зони контрактів і вибирає тип контакту, який хоче підписати – логотип на футболці, рекламний щит чи одноразовий ефект.
  • Поліпшити інфраструктуру стадіону або офіс. За 3 долари гравець може розмістити вибраний жетон інфраструктури в комірці на планшеті свого стадіону. Гравець може побудувати такі об'єкти інфраструктури стадіону: тренувальний майданчик, офіційний магазин, офіс директорів, освітлення, рекламний щит і трибуни. Для поліпшення офісу клубу треба заплатити ціну, указану на наступній поділці треку офісу, а потім пересунути туди маркер офісу.
  • Виконати дію на карті. На багатьох картах персоналу та директорів указані дії. Виконавши дію на карті, гравець повертає карту на 90 градусів. Дією на цій карті тепер можна буде скористатися лише наступного тижня.

П'ятниця, день матчу

День матчу ділиться на 3 етапи:

  1. Приготування до матчу

Гравець читає звіт скаутів на карті суперника. Потім грає карту тактики. Згідно зі схемою на цій карті він розміщує на планшеті матчу жетони футболок вибраних футболістів. На карти відповідних футболістів він викладає по 1 жетону тренування. Потім він застосовує ефекти на картах із ключовим словом ПЕРЕД МАТЧЕМ.

  1. Проведення матчу

Гравець відкриває карту суперника. Він може зіграти ще одну карту тактики з руки для її ефекту. Гравець може застосувати ефекти на деяких картах футболістів, що беруть участь у матчі, витративши потрібні ресурси.

Далі гравець порівнює сили своїх і чужих футболістів у кожному із 5 секторів на полі. Центральних півзахисників порівнює з центральними півзахисниками суперника, центральних нападників з центральними захисниками й навпаки, а лівофлангових з правофланговими й навпаки. Все просто: якщо сила гравця атаки більша, ніж сила гравця оборони, той забиває гол. Гравці оборони не забивають, лише блокують. Від забитого гола може врятувати воротар, якщо в нього залишилися "рукавички" та якщо його сила не менша, ніж сила цього гравця атаки. Якщо воротар рятує від гола, він витрачає одну "рукавичку".

  1. Визначення результату

Гравець застосовує ефекти на картах із ключовим словом ПІСЛЯ МАТЧА. Далі гравець переміщує жетони команд у таблиці ліги. Переможця треба перемістити на 3 очки, а в разі нічиєї обидва жетони - на 1 очко. Гравець отримує гроші за жетони фанатів на трибунах. Потім він кидає кубик і застосовує ефект наслідку матчу згідно з результатом матчу.

Кінець тижня

Гравець відновлює всі використані карти, повернувши їх у вертикальне положення. Він оплачує позиції своїх маркерів на треках обслуговування. Гравець залишає по 1 жетону фанатів, дій і тренувань, а решту скидає. Потім треба оновити карти в зоні контрактів.

Кінець гри

Гравець здобуває переможні очки за:

  • Місце своєї команди в таблиці ліги.
  • Жетони переможних очок на картах юніорів та у своєму запасі.
  • Карти персоналу з одного набору.
  • Жетони об'єктів інфраструктури.
  • Позицію маркера на треку офісу.

Гравець втрачає 1 переможне очко за кожен жетон дискваліфікації на картах.

Підсумувавши очки, учасники визначають переможця. Це гравець із найбільшою кількістю очок.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору