Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка сімейна гра з механікою програмування дій. Настільна гра «Прогери» була розроблена в 2017 році Сергієм Пархоменко. Гікач добре знає цього геймдизайнера з таких ігор, як «Поверхівочки», «Кругозорник» та «Хроноліт».
Прогери гра: програмування планетарних всюдиходів
«Прогери» - захоплююча тривимірна бродилка, яка сподобається дітям, і дорослим. Замість кубиків використовуються карти. Гравці по черзі розігрують карти з алгоритмами - викладають їх і виконують дії. Переможні очки нараховуються за доставку зразків життя в лабораторію.
Перед початком партії на ігровому полі розміщуються блоки. У зазначених місцях на полі й на блоках викладаються жетони зразків. Фішки всюдиходів виставляються на клітинах своїх баз у кутах поля. Гравці отримують по п'ять карт. Можна починати!
Ігровий процес
У свій хід гравець може викласти від 1 до 3-х карт. Після цього він переміщує свій всюдихід згідно з алгоритмом на картах. Відіграні карти скидаються. Гравець може спасувати: тоді замість програмування він скидає будь-які карти з руки й добирає стільки ж карт з колоди.
Для досвідчених гравців передбачений просунутий варіант правил. Учасники створюють і виконують загальний алгоритм. У свій хід гравець додає від 1 до 3-х карт – після, перед або між раніше викладеними картами. Потім виконує весь ланцюжок команд. Карти скидаються, коли в алгоритмі виявляється 5 карт. Новий алгоритм створюється з нуля.
Карти команд
- Крок уперед. Всюдихід переміщається на одну клітину вперед, якщо немає ніяких перешкод (інший всюдихід, край блоку, кам'яна стінка...).
- Уперед до упору. Всюдихід переміщається по прямій, поки не натрапить на перешкоду або на жетон зразка життя.
- Стрибок уперед. Майже те ж, що і крок уперед, але всюдихід може перестрибнути кам'яну стінку, застрибнути на одноповерховий блок або зістрибнути вниз.
- Повороти й розвороти. Всюдихід повертається згідно зі стрілкою на карті.
- Цикли х2 і х3. Викладаються поверх карт команд. Дозволяють виконати дію двічі або тричі.
- Телепорт. Всюдихід посилає імпульс у певному напрямку. Ворожі всюдиходи на лінії імпульсу телепортуються на їх власні бази, залишаючи жетони зразків на тих клітинах, звідки їх телепортували. Жетони зразків життя посуваються на одну клітину ближче до всюдиходу, який запустив імпульс.
Зразки життя
Коли всюдихід досягає клітини з жетоном зразка життя, гравець кладе жетон перед собою. Перед гравцем може лежати до трьох жетонів. Жетони не можна перевертати до тих пір, поки всюдихід не заїде в лабораторію.
За відкриття нової форми життя (новий тип жетона зразка життя) гравець отримує 2 очки. Кожен наступний жетон того ж типу приносить 1 очко. У грі перемагає той, хто першим набере 7 очок.