Кількість
|
Вартість
|
||
|
Questlings RPG – книга-гра для дітей, натхненна настільними рольовими іграми. Це повноцінна історія для 2-5 гравців, серед яких обов'язково має бути Майстер Ігри. Цю роль спочатку може взяти на себе дорослий. Крім того, Questlings RPG ідеально підходить для майстрів-початківців.
Questlings RPG - повнокольорове друковане видання із 40 сторінок з м'якою обкладинкою. Гра створена гейм-дизайнерами Банана Ченом (Banana Chan) та Тімом Девайном (Tim Devine), авторами безлічі дитячих ігор-книг.
Questlings RPG – НРІ для наймолодших гравців
У Questlings RPG кожен учасник гратиме за двох персонажів: перший – це його форма як дитини в реальному світі, а другий – це вона ж у своєму фентезійному світі як Внутрішній Герой.
Майстер гри на протязі партії за допомогою мапи, книги та зібраних на її сторінках історій веде гравців через світ навколо, який також змінюватиметься залежно від того, в якому вигляді будуть перебувати персонажі.
Кожен персонаж має мету, яку він повинен намагатися виконати по мірі просування в партії. Зазвичай потрібно зібрати певні предмети, а потім переміститися на одну з локацій мапи, після чого пройти перевірку.
Цілі можуть бути абсолютно різними – для одного персонажа головним завданням буде перемогти у місцевому змаганні, а для іншого – допомогти прибратися на території свого міста.
Хід у грі Questlings RPG
Кожен ігровий раунд гравці виконують такі дії:
- Вибирають лідера на раунд.
- Лідер вирішує, куди переміщається група.
- Лідер задає питання щодо локації, куди перемістилася група.
- Якщо група стикається з викликом, лідер цього раунду зобов'язаний пройти перевірку, кинувши кубик.
- Реальний світ перетворюється на фантастичний. Гравець викликає свого Внутрішнього Героя.
- Інші учасники допомагають вирішити проблему, описуючи свої ролі і також кидаючи кубики.
- Гравці обговорюють подію та отримують нові предмети.
Киньте кубик!
Іноді у реальному світі не можна бути досить успішним, але гравець діє не на самоті. Якщо в ролі дитини він кидає шестигранний кубик, то випустивши свого Внутрішнього Героя, він додає до кидків D8. А якщо і цього недостатньо, то завжди можна скористатися допомогою інших гравців.
Для успіху достатньо викинути на кубику число вище за три. 1, 2, 3 – вважаються промахами. Кожен промах відзначається на окремому треку і згодом їх можна використовувати для бонусів: наприклад, отримати можливість перекинути кубик.