Кількість
|
Вартість
|
||
|
Асиметрична колодобудівна стратегія в постапокаліптичному сеттинзі, яка напевно сподобається фанатам «Фоллаута» і «Божевільного Макса». Гікач також вважає, що «Рейдери» ідеально підійдуть шанувальникам таких ігор, як «51-й штат» і «Нейрошима-6».
Дії настільної гри «Рейдери Великих пусток» («Raiders of the Great Wastelands» / «Marauders of the Great Wastelands») відбуваються в безкрайньому безлюдному світі, спопелілого віл ядерних ударів Третьої світової війни. Гравці очолять вцілілі банди рейдерів-мародерів і битимуться один з одним. Найсильніший стане одноосібним господарем Великої Пустки.
КОЛОДОБУДІВНЕ РЕЙДЕРСТВО В ВЕЛИКІЙ ПУСТЦІ
В процесі партії учасники будуть посилати своїх рейдерів, найманців та інший непотріб в Пустку - захоплювати нові території і збирати хабар, бляшані кришечки від пляшок. Кришечки і карти територій конвертуються в переможні очки. В кінці гри перемагає банда, яка набрала найбільшу кількість переможних очок.
На початку гри з перемішаної колоди територій відкривається стільки карт, скільки гравців, плюс ще одна карта. На кожну карту території викладається п'ять кришок. Подібним чином зі сформованої колоди найманців відкривається чотири карти. Гравці отримують унікальні колоди обраних фракцій:
- Патрульні. Знищують хабар і швидше забирають території;
- Гієни. Виганяють супротивників з території до атаки, добре грабують і знищують карти територій, які не здатні забрати;
- Бездоганні. Добре розмножують фанатиків;
- Работорговці. Добре розмножують рабів;
- Джентльмени. Отримують більше найманців;
- Валькірії. Можуть виводити велику кількість підручних в притулок і атакувати відразу кілька територій.
Гравці викладають по дві карти рейдерів в свої ігрові зони, звані «притулками». Колоди перемішуються, з них в руку добирається по чотири карти.
ХІД ГРИ
Партія триває рівно чотири раунди. Всі раунди, крім останнього, виключно денного, діляться на фази дня і ночі.
День
Гравці ходять по черзі, поки не розберуть / знищать всі карти територій. У свій хід гравець може:
- Взяти карту нового найманця в руку або заштопати пораненого підручного (повернути горизонтальну карту рейдера / найманця вертикально, в стан готовності);
- Розіграти карту підручного з руки, виклавши його в притулок.
- Надіслати готових підручних на карту території. Щоб перемістити підручних на чужу територію, загальна сила підручних (рахується за кількістю карт, тільки сила раба в атаці дорівнює 0, а фанатика 2) повинна перевищувати сумарну силу ворожого загону. Щоб зайти на чужі або нічийні території, в загоні повинен бути хоча б один рейдер. Якщо наліт увінчався успіхом, карти ворожих підручних повертаються у власний притулок пораненими (поверненими горизонтально). Непотріб відразу скидається. Фанатики що брали участь в атаці відправляються в загальний запас.
- Забрати по одній кришці з кожної захопленої території.
- Додати карту території, на якій не залишилося хабара, в свої трофеї. Карти рейдерів і найманців відправляються в скид гравця.
- Скинути будь-яку кількість карт з руки і добрати руку до чотирьох карт. Якщо в особистій колоді гравця не залишилося карт, карти з скиду замішуються в нову колоду.
Ніч
В усіх раундах, крім останнього. Відкриваються нові території - на одну більше, ніж число гравців. На кожну карту території викладається п'ять кришечок. Всі поранені в притулках одужують - їх карти повертаються вертикально.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Після четвертого дня гравці переходять до підрахунку очок:
- кожна кришечка - 1 очко;
- карта «Купа хабара» - 5 очок;
- перша карта території одного типу - 5 очок;
- інші карти територій того ж типу - по 3 очки.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.