Кількість
|
Вартість
|
||
|
Універсальна рольова система Savage Worlds
«Щоденник авантюриста» - книга правил по рольовій системі Savage Worlds. Отримавши безліч нагород і всесвітнє визнання, ця система використовується в багатьох рольових іграх. Швидка, люта і фанова - вона підходить для будь-якого жанру настільної рольової гри або тактичного варгейма.
Система Savage Worlds була розроблена американським письменником і геймдизайнером Шейном Лесі Хенслі в 2003 році. З тих пір вона витримала чотири редакції. Менше підготовки і нудних деталей - більше драйву та пригод! Приблизно так Гікач описав би цю систему.
Щоденники авантюриста: від темних часів до фантастичного майбутнього
Як Гікач вже сказав вище, система підходить для будь-якого сеттинга. Всесвіт «Щоденників авантюриста» - це змішаний постмодерністський світ, в якому герої можуть бути лицарями або ковбоями, варварами або піратами, магами або космодесантниками.
У книзі описані:
- десять базових народів
- більше сотні рис
- півсотні монстрів
- спорядження
- міфічні дари
- надприродні сили
- правила використання союзників і транспорту
- і взагалі правила на всі випадки життя...
Особливості механіки
При створенні персонажа гравцям виділяються очки на покупку характеристик. У кожного персонажа настільної рольової гри Savage Worlds є раса, здібності, риси і вади, а іноді - надприродні сили. Здібності бувають вродженими і набутими, вони вимірюються в кубах.
Проходячи перевірки, гравець кидає кубик, який відповідає величині здатності (наприклад, десятигранник для значення сили 10), проти складності 4. Для успіху на кубику має випасти більше 4.
Коли на кубику випадає його максимальне значення, він перекидається, і обидва результату складаються. Інші персонажі і неігрові персонажі дозволяють кинути додатковий шестигранник на додачу до кубу навички, і вибрати найкращий з результатів. Ініціатива визначається стандартною карткової колодою.