Кількість
|
Вартість
|
||
|
Захоплива історична стратегія про боротьбу за владу в Київській Русі. Настільна гра «Rurik: Dawn of Kiev» була розроблена в 2019 році. У тому ж році вона стала номінантом конкурсу «Cardboard Republic Laurel». Гра отримала відмінні оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek».
«Рюрик: Боротьба за Київ» - економічна стратегія середньої складності з механіками планування дій і контролю територій. На думку Гікача, ця настілка сподобається широкому колу гравців. Гра може похвалитися чудовими мініатюрами і динамічним геймплеєм. Для любителів гри на одинці є соло-режим.
Українське видання гри друкується разом зі світовим накладом та нічим не поступатиметься іншим версіям гри за якістю. Разом з тим, комплектація української версії міститиме повноцінний органайзер зі зручними персональними лотками для кожного гравця (які є тільки у кікстартер-версії гри), а також міні доповнення - карти інтриги (також відсутні в базовій версії гри іншими мовами).
Рюрик: Боротьба за Київ Гра престолів по-київськи
Дії гри «Rurik: Dawn of Kiev» відбуваються після смерті Володимира Великого, на початку XI століття. Учасники стають князями або княгинями, претендентами на київський трон. На початку гри вони вибирають лідерів з унікальними здібностями. Це реальні історичні постаті - Святополк, Борис, Ярослав, Мстислав, Судислав, Марія, Агата і Предслава.
В процесі партії спадкоємці-Рюриковичі будуть створювати армії і воювати один з одним, захоплювати і утримувати землі, збирати данину і зводити будівлі, плести інтриги і здійснювати великі діяння. Гра ведеться на переможні очки. Престол займе князь або княгиня з найбільшою кількістю очок.
Ігрове поле поділене на 15 областей. При грі вдвох використовуються тільки зелені землі - Київ, Переславль, Волинь, Чернігів, Смоленськ, Полоцьк, Ростов і Новгород. При грі втрьох додаються жовті землі - Галич, Псков і Суздаль. А при грі вчотирьох ще й коричневі - Брест, Пересічень, Азов і Муром.
Ігровий процес Rurik
Партія триває чотири раунди, кожен раунд ділиться на 3 фази:
- Фаза стратегії
Гравці по черзі розміщують своїх міплів-радників в колонках дій на полі стратегії. Числа на радниках означають їх міць - чим більше значення, тим сильніше радник. Міць радника можна збільшити за монети (кожна витрачена монета - це +1 до його силі).
Якщо стовпець порожній, радник займає найвищий розподіл. Якщо в стовпці є інші радники, слабші радники (з меншими номерами) зсуваються нижче. Якщо стовпець заповнений, радника розмістити вже не вийде.
- Фаза дій
Гравці по черзі виконують дії, зазначені на комірках зайнятих радниками. Радники розігруються по порядку номерів на них - від менших до більших.
До або після основної дії можна розіграти карту інтриги, діяння або обміняти товари на очки дій.
Основні дії:
- Заклик. На займані території виставляються нові воїни. Кількість таких юнітів дорівнює числу шоломів, зазначених в комірці дії. Гравець з найбільшим військом вважається правителем території.
- Рух. Кількість очок руху дорівнює числу зазначених чобіт. За одне очко руху можна перемістити одного воїна на суміжну територію.
- Атака. Кількість очок атаки дорівнює числу зазначених мечів. Можна атакувати війська противників або заколотників, якщо вони знаходяться на поточній території. За кожне очко атаки з поля забирається один ворожий юніт. Лідери видаляються останніми. Знищені заколотники приносять бонуси, зазначені знизу мініатюри. Видаляючи юнітів опонента, гравець просуває маркер на треку війни і несе втрати, відкриваючи і скидаючи карти інтриг.
- Податок. Кількість очок податку дорівнює числу зазначених кошиків. Гравець отримує товари з територій, де він присутній (2 очка за товар) або править (1 очко за товар). Отримані товари розміщуються в вільних клітинках човна або пристані подвір'я.
- Будівництво. Кількість очок будівництва дорівнює числу зазначених молотків. На території, де він править, гравець будує будинок за 1 очко, а де просто присутній - за 2 очка. Побудована церква видаляє одного заколотника або ворожого воїна. Ринок дає додатковий товар при зборі податків. Твердиня вважається додатковим юнітом при атаці.
- Інтриги. Гравець бере вказану кількість карт інтриг, одну залишає в руці, а решту повертає в будь-якому порядку наверх колоди.
- Фаза вимог
Гравці просувають свої маркери по треках, якщо виконують вимоги:
- Правила. Потрібно правити вказаною кількістю територій;
- Будівництво. Потрібно побудувати вказану кількість будівель на суміжних територіях;
- Торгівля. Потрібно заповнити човни зазначеними товарами.
Гравці отримують монети за невиставлені маркери війни або вимог, а також за повністю заповнені колонки човнів. Зрештою, вони вибирають по одній карті діяння.
Кінець гри
Партія завершується після четвертого раунду. Гравці отримують очки за:
- становище своїх маркерів на треках вимог;
- лідерство на треку війни: 2 очка за перше місце, 1 очко - за друге;
- виконані карти задумів (2 очка за карту задуму);
- скоєні діяння (1 або 2 очка за кожну розіграну карту діяння).
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок. Він стає новим правителем Київської Русі.