Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опір. Топова паті-гра
Мафієподібна компанійська гра з високим рівнем взаємодії. Настільна гра «The Resistance» була розроблена в 2009 році. В 2010 році гра стала номінантом конкурсу «Golden Geek», а в 2011 році - номінантом «Japan Boardgame Prize». Наразі гра займає 22-е місце в рейтингу кращих паті-ігор на сайті «BoardGameGeek».
Мафія з подвійним дном
Якщо ви досі не розумієте, навіщо грати в «Опір», коли є «Мафія», Гікач спробує переконати вас, що дана гра набагато глибша. У цій швидкій розмовній грі учасники оперують набагато більшими обсягами інформації, застосовують дедуктивний метод й аналізують психологію супротивників. Роль ведучого відіграє тимчасовий лідер. Крім того, в «Опорі» гравці не вибувають до кінця партії, а значить, ніхто не піде скривдженим завчасно.
Шпигуни в лавах Опору
Дії гри «Опір» відбуваються в тоталітарному світі майбутнього, де безроздільно панує якась могутня Імперія. За законами жанру, в цьому світі є й Опір, що давно готує революційний переворот. Звісно, Імперія встигла впровадити шпигунів у лави революціонерів, щоб зірвати їхні плани. Але й змовники не ликом шиті. Вони будуть намагатися якнайшвидше вирахувати імперських агентів і через п'ять ночей почати довгоочікувану революцію.
Приготування
Залежно від числа учасників гравці вибирають поле. Далі вони рандомно визначають лідера, отримують по два жетони голосування та по одній карті таємної ролі. У цей момент всі, крім шпигунів, закривають очі. Шпигуни мовчки знайомляться один з одним.
Виконання місій
Щораунду лідер вибирає команду для участі в місії. Після бурхливих дискусій і палких обговорень визначається, хто саме піде на справу. Це може бути й сам лідер. На планшеті написано, зі скількох осіб повинна складатися команда.
Потім всі гравці офіційно голосують за склад команди. Гравець може схвалити обрану команду в цілому, виклавши жетон «За». В іншому випадку він викладає жетон «Проти». Якщо більшість проголосувала позитивно, команда приступає до виконання місії.
На наступному етапі гравці, які виконують місію, голосують за успіх або провал операції, вибираючи відповідні карти. Карти кладуться долілиць. Лідер збирає їх, перемішує, а потім підбиває підсумок. Залежно від результату на комірку місії кладеться жетон успіху або провалу. Гравці переходять до наступного раунду. Жетон лідера передається за годинниковою стрілкою.
Кінець гри
Гра закінчується після третьої успішної або проваленої місії. У разі трьох успіхів перемогу святкує Опір. Три провали - й перемагають шпигуни. Шпигуни також перемагають, якщо голосування за склад команди зривається в п'ятий раз.
Закулісні війни
До складу другого видання гри «Опір» входить доповнення «Закулісні війни». Розширення складається з п'ятнадцяти сюжетних карт. Ці карти роздаються гравцям у відкриту. Їх можна розіграти один раз за місію. Вони дозволяють підглянути секретну карту іншого гравця або анулювати результат голосування, змушують розігрувати карти місії явно або голосувати вголос, раніше за інших.