Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Tammany Hall» – демократична партія в Нью-Йорку, яка діяла з 1790-тих до 1960-тих років в добу європейських іммігрантів. Гравці виступають в ролі амбіційних політиків, які змагаються за вплив.
Ціль гри «Tammany Hall» – набір максимальної кількості переможних балів за допомогою різноманітних дій своїх підопічних. Партія триває 16 ігрових років, які діляться на чотири періоди. В кінці кожного періоду відбуваються вибори, під час яких гравці можуть отримати бали за більшість голосів в районах.
Ігрове поле являє собою карту Манхеттену, розділену на райони, і включає треки іммігрантів, ПО та ігрових років. Також на полі розміщена канцелярія з описом місцевих структур, і локація замковий сад, куди прибувають іммігранти.
Хід гравця
- Замковий сад. Якщо локація пуста – вона заповнюється фішками іммігрантів за кількістю гравців у партії плюс 2.
- Дія. Гравець може виконати одну основну дію з двох доступних: розмістити двох своїх підопічних в активні райони, або розмістити одного підопічного та один кубик іммігранта з замкового саду в активні райони. Останній варіант принесе гравцеві жетон політичної підтримки. Ці жетони можна витратити на набір голосів під час виборів, або на наклепи проти опонентів.
Додаткові дії
Починаючи з другого періоду гри крім основної дії також можна виконати одну або дві додаткових:
- Наклеп. Гравець витрачає жетон політичної підтримки, щоб прибрати 1 підопічного суперника з поля. Дію можна продовжити, витративши ще 2 жетони, щоб прибрати ще 1 підопічного з сусіднього району. Дію «Наклеп» можна використати лише один раз за період.
- Службова допомога. В результаті виборів гравці отримують карти посад (мер, заступник мера, шеф поліції, президент ради, голова), ефект яких можна використати в наступних раундах.
Вибори
Коли закінчується ігровий період (чотири роки), настає фаза виборів. Всі фішки іммігрантів з замкового саду повертаються в мішок, гравці перевіряють лідерство в районах. В цій фазі можна розігрувати жетони політичної підтримки для збільшення голосів. Підопічні гравців прибираються з поля, в кожному районі залишається по 1 підопічному лідерів виборів. За перемогу в районах гравці отримують ПО, а найуспішніший кандидат отримує статус Мера і призначає посади всім іншим гравцям.
Переговори
В ході партії гравці можуть вільно вести переговори та заключати угоди, але при цьому вони не зобов'язані дотримуватись будь-яких своїх обіцянок.