Кількість
|
Вартість
|
||
|
КРАЩЕ ВИДАННЯ ДЕТЕКТИВНОГО АРКХЕМА
Кооперативна детективна гра за мотивами творів великого Г.Ф. Лавкрафта. Учасникам гри, новоспеченим сищикам, належить розплутати вісім таємничих справ в сумнозвісному массачусетському Аркхемі. Настільна гра «Mythos Tales» була розроблена в 2016 році. На жаль, американське видання буяло помилками, які негативно позначилися на ігровому процесі і привели до спойлерів. Російськомовне видання гри, назване «Таємницями Аркхема», позбавлене всіх недоліків попереднього видання. Це єдиний варіант, в який можна грати без багатокілобайтних FAQ та еррат. Гікач також повинен відзначити, що «Таємниці Аркхема» зібрали рекордну суму на краудфандінговому майданчику «CrowdRepublic».
РОЗУМ ПРОТИ БОЖЕВІЛЛЯ
Учасникам пропонується стати детективами і перенестися в 1929 рік, в Аркхем, охоплений божевіллям і розгулом похмурих культів. У місто просочується потойбічне, люди сходять з розуму або пропадають без вісті, триває низка дивних смертей, раптових бід і кривавих ритуалів, а Древні готові прокинутися у будь-яку хвилину. Гравцям доведеться спільно розслідувати ці жахливі події. Перед кожною справою професор Армітедж посвячує в деякі подробиці. На відміну від інших лавкрафтіанських кооперативів («Жах Аркхема» або «Древній жах»), у сищиків не буде ніякої зброї, предметів або магічних заклинань, їм не доведеться кидати кубики в монстрів; єдине, що вони будуть використовувати в грі - це свій розум.
ХІД ГРИ
Гравці беруть карту міста, книгу адрес, книгу розслідувань і свіжий номер «Аркхем едвертайзер». Далі все просто. Книга адрес направить в шукане місце на карті, а код вкаже потрібний параграф в книзі розслідувань. Читаючи параграфи і статті в газетах (як в найсвіжішій, так і в старих випусках), зіставляючи факти і аналізуючи дані, гравці будуть знаходити важливі докази. Завдання ускладнюється тим, що час обмежений. Сищики повинні встигнути до певного терміну, а переміщення по місту і розмови з очевидцями віднімають дорогоцінний час.
ЗАВЕРШЕННЯ СПРАВИ
Сищики можуть зупинитися коли завгодно, якщо зрозуміють, що зібрали достатньо інформації. За відведений Армітеджем час неможливо все встигнути, тому багато місць в місті так і залишаться нерозвіданими, а свідки неопитаними. Як би там не було, в кінці свого розслідування гравці повинні дати відповіді на питання «що», «чому» і «яким чином». Правильні відповіді нагороджуються переможними очками, результати порівнюються з розслідуванням професора. Кількість набраних очок впливає на наступну справу.
Гікач також радить звернути увагу на гру «Детектив. Гра про сучасне розслідування» та серію «Агентство ВРЕМЯ».