Кількість
|
Вартість
|
||
|
Прекрасний сімейний абстракт з механіками тайловикладання та збору сетів. Настільна гра «The One Hundred Torii» була розроблена в 2020 році Едуардо Барафом (автором «Herbaceous») і Скоттом Капуто («Whistle Stop»). Проілюстрував гру популярний художник Венсан Дютре, добре відомий читачам Гікача за такими хітами, як «Острів скарбів: Таємниця Джона Сільвера», «Робінзон Крузо 2-а редакція. Пригоди на таємничому острові», «Хуанхе і Янцзи» і «У пошуках Ельдорадо».
The One Hundred Torii гра: Життя як прогулянка японським садом
В Японії торії («пташине сідало») мають сакральний сенс. Ці ритуальні врата встановлюються перед синтоїстськими святилищами. Багато святилищ мають сотні, а великі храмові комплекси - навіть тисячі таких брам. Японці вірять, що це вхід в інший світ, у володіння камі. Вважається, що душі померлих забирають птиці, відпочиваючі на перекладині торії.
У грі «One Hundred Torii» учасники відправляються на прогулянку японським садом. В процесі партії вони досліджують сад і проходять через торії, відвідують визначні пам'ятки та зустрічаються з місцевими персонажами - садівником, самураєм, поетом, торговцем і гейшею. Для перемоги в грі потрібно заробити найбільшу кількість очок.
Ігровий процес
На початку гри в центрі викладається стартовий квадрат. Гравці починають партію з 2 випадковими плитками та 2 монетами.
Учасники ходять по черзі. У свій хід гравець може виконати 4 дії в такому порядку:
- Отримати допомогу (факультативно)
Гравець оплачує послуги персонажа та користується його особливим умінням у свій хід:
- Торговець (1 жетон або монета). Дозволяє покласти одну свою плитку під низ стопки та взяти зверху дві інші.
- Самурай (1 жетон або монета). Фішка самурая розміщується по сусідству з тільки що викладеною плиткою. Самурай перешкоджає викладанню плитки в цьому місці.
- Поет (3 жетони / монети в будь-якому поєднанні). Фішка поета ставиться на плитку, блокуючи один із символів. Таким чином можна отримати більше бонусних жетонів за інший, довший шлях з торіями.
- Гейша (3 жетони / монети в будь-якому поєднанні). Гравець може викласти відразу дві свої плитки, але отримати бонусні жетони лише за другу.
- Садівник (3 жетони / монети в будь-якому поєднанні). Гравець може розмістити плитку поверх іншої. Не можна класти плитку на стартовий квадрат, на плитку з фішкою поета та на плитку, яка вже лежить поверх іншої плитки.
- Розширити сад
Гравець розміщує плитку з руки по сусідству (ортогонально) з будь-якою плиткою на полі. Можна вибрати будь-яку орієнтацію.
На кожній плитці зображений мінімум один символ пам'ятки. Гравець визначає найкоротший шлях до іншої плитки з таким же символом. Він отримує жетон того ж типу. За кожні червоні ворота торії на цьому шляху гравець отримує додатковий жетон того ж типу. За кожні сині ворота торії гравець отримує жетон іншого типу.
- Отримати нагороди
Гравець обмінює 5 жетонів одного типу на великий жетон з 5-ма очками. Коли він збере ще 5 малих жетонів того ж типу, великий жетон з 5 очками перевертається на бік з 10 очками. У гравця може бути тільки по 1 великому жетону кожного типу.
Скориставшись допомогою персонажа, гравець отримує жетон цього персонажа з 2 очками. Скориставшись допомогою вдруге, гравець перевертає жетон цього персонажа стороною з 4 очками. У гравця може бути тільки по 1 жетону кожного персонажа.
Також гравець може отримати жетони досягнень:
- за всі типи 5-очкових жетонів (спочатку на 5, потім на 3 очка): якщо гравець зібрав усі п'ятиочкові великі жетони - моста, фонтану, лотоса, ліхтаря, храму та каменю.
- за три 10-очкових жетона (5/3): якщо гравець зібрав мінімум 3 великих жетона на 10 очок.
- за отримання допомоги в третій раз. Гравець бере триочковий жетон цього персонажа.
- завершення частини саду. Якщо гравець завершує відкриті шляхи, і на поточній плитці є мінімум 2 символи пам'яток, він отримує жетон огородженого місця на 2 очка. Зробивши це вдруге, він перевертає даний жетон стороною з 4 очками. Втретє гравець отримує жетон огородженого місця на 3 очка.
- Добрати плитки
Гравець добирає плитки, щоб у нього знову було 2 плитки.
Кінець гри
Партія завершується, коли добирається остання плитка зі стосу. Гравці роблять ще по одному ходу. Потім приступають до підрахунку очок. Вони підсумовують очки на своїх великих жетонах, на жетонах персонажів і на жетонах досягнень. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.