Кількість
|
Вартість
|
||
|
Trek 12: Himalaya – гра від одного з найплодючіших гейм-дизайнерів Бруно Катала (7 Чудес, 5 каст, Кіклади, Містер Джек) та Корентіна Лебрата, який встиг докласти своїх сил до Такеноко.
Trek 12: Himalaya - настільна гра про альпінізм з механікою «кинь та запиши» («roll&write»). Гравцям належить піднятися на вершини гірських піків, поєднуючи безпечні точки сходження. Тобто заповнити всі кола на аркуші цифрами від 1 до 12. Для цього кожен раунд вони кидатимуть два шестигранники. На одному кубику можуть випасти числа від 1 до 6, а на другому від 0 до 5.
Комбінації кидків
Після кидка гравцеві потрібно скомбінувати значення, що випали на обох кубиках. При цьому діяти можна по-різному:
- Скласти значення кубиків.
- Відняти число одного кубика від другого.
- Вибрати найвище із двох значень на кубиках.
- Вибрати найменший результат, що випав.
- Перемножити результати кидка.
При цьому скористатися кожним із варіантів «кубикосполучення» можна лише 4 рази за партію.
Переможні бали
Наприкінці партії гравці підраховують свої переможні бали, які одержують за:
- Безперервні ряди із послідовних чисел.
- За пов'язані зони з однаковими числами.
Не пов'язані кола на полі, навпаки, принесуть штрафні бали (по 3 бали за кожен).
Експедиції та підйоми
Подорожувати в Гімалаях можна, піднімаючись лише на одну гору або плануючи довгу експедицію відразу на кілька. При цьому автори гри запланували низку сюрпризів. Вирушаючи в експедиції, гравці матимуть доступ до окремих «секретних» компонентів. Елементи «легасі» роблять гру несподіваною і додають різноманітності в ігровий процес.