Кількість
|
Вартість
|
||
|
КОНТРОЛЬ ТЕРИТОРІЙ У СМАРАГДОВІЙ ІМПЕРІЇ
Асиметрична бойова стратегія з механікою контролю територій. Настільна гра «Battle for Rokugan» була розроблена в 2017 році Моллі Гловер і Томом Джоллі, автором «Disk Wars» і «Wiz-War». Дії гри відбуваються у всесвіті «П'яти Кілець», у міфічній Японії, населеній самураями, драконами, духами і богами. У дивовижному фентезійному світі, відомому Гікачу по серії колекційних і живих карткових ігор «Legend of the Five Rings».
БИТВИ САМУРАЇВ
У грі «Битва за Рокуган» гравцям пропонується стати феодалами-даймьо, елітними самураями, що представляють великі клани, і поборотися за владу в Смарагдовій імперії. Полководці будуть захоплювати території і виконувати секретні цілі, використовуючи свої армії, жерців камі, розвідників і навіть демонічних істот. В кінці партії переможе гравець з найбільшою кількістю очок честі.
ПІДГОТОВКА
На початку гри учасники вибирають по одному клану - Краба, Журавля, Дракона, Льва, Фенікса, Скорпіона або Єдинорога - і отримують відповідні ширми, карти жерців-сюгендзя, карти розвідки, карти таємних цілей, а також жетони контролю і битви. На ширмах вказані унікальні здібності кланів. Гравці розміщують жетони контролю в своїх столичних провінціях. Колода ініціативи перемішується, з неї відкривається одна карта клану - це перший гравець. Далі учасники по черзі викладають взакриту початкові жетони контролю в нічийних провінціях.
ФАЗА ПЕРЕГРУПУВАННЯ
Гра триває рівно п'ять раундів. Кожен раунд складається з фаз перегрупування, розміщення і виконання. У фазу перегрупування спочатку визначається перший гравець (за допомогою колоди ініціативи). Потім гравці беруть по шість жетонів битви із запасу (один з них порожній) і кладуть їх за ширмами. Після цього вони розігрують карти регіонів.
РОЗМІЩЕННЯ І ВИКОНАННЯ
У фазу розміщення гравці по черзі, починаючи з першого гравця, викладають взакриту свої жетони битви - або в центр провінції, або на кордон між провінціями. У фазу виконання гравці перевертають всі викладені жетони битви. Вони скидають порожні і неправильно розміщені жетони. Якщо в провінції викладено жетон погрому, всі інші жетони битви скидаються. Те ж саме відбувається, якщо викладено жетон дипломатії.
БИТВИ
Якщо гравець виклав жетон битви на кордоні або в центрі чужої провінції, починається бій. Атакуючий і гравець що захищається підсумовують силу на своїх жетонах битви. Той, що захищається, також додає бонуси захисту. Під час нападу на нейтральну провінцію атакуючий порівнює силу своїх армій з бонусом захисту території.
Якщо найсильнішим виявляється атакуючий, він прибирає жетони контролю захисника і розміщує в провінції свій жетон контролю. Якщо перемагає той, хто захищається, він відкрито додає в провінцію ще один жетон контролю. Гравець, який контролює всі провінції одного регіону, отримує карту контролю регіону в кінці раунду.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Після п'ятого раунду гравці переходять до підрахунку очок. Вони отримують по одному очку за кожну квітку, зображену в контрольованій провінції або на особливому жетоні. Жетони контролю, що лежать горілиць, теж приносять по одному очку. Підконтрольні регіони приносять по п'ять очок. Якщо гравцеві вдалося виконати завдання на таємній карті мети, він отримує вказану кількість очок. Перемагає гравець, який набрав більше очок.