Кількість
|
Вартість
|
||
|
Фентезійний американський футбол у сетингу «Warhammer Fantasy». Це спортивний дуельний варгейм з мініатюрами, що пропонує гравцям поборотися за Кривавий кубок. Перша версія гри вийшла в далекому 1986 році. Друга редакція побачила світ в 1988 році, а третя - в 1994-му. Крім того, постійно допрацьовувалася та вдосконалювалася система правил - у 2004-му році вийшла велика книга «Blood Bowl: Living Rulebook».
У 2016 році компанія Games Workshop перезапустила серію. Настільна гра «Blood Bowl» - вершина геймдизайнерскької думки Джервіса Джонсона, який, крім «Блад Боула», доклав рук до таких ігор, як «Warhammer Quest: Blackstone Fortress», «Warhammer 40,000» і «Necromunda».
Перед вами другий сезон настільної гри «Blood Bowl» - базова версія від 2020 року. Гікач хотів би відзначити, що гра отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». У комплекті деталі для збирання гравців двох команд, 2 фігурок упереджених суддів (дварфа й ельфа), м'ячів і монет. Двостороннє розкладне офіційне поле - на одному боці домашній стадіон людей, а на зворотному - орків. 136-сторінкова книга містить правила останньої редакції. Також у наборі лічильники, планшети, пластикові шаблони, довідкові листи та набори гральних кісток для людей і орків.
Кривавий кубок Blood Bowl: Second Season Edition гра: Імперська Аристократія проти Чорних Орків
У головному матчі зійдуться команди людей і орків. Але перш ніж виводити футболістів на стадіон, їх фігурки треба зібрати - видавити з литників і з'єднати за принципом «пуш-фіт». За допомогою перебивних наклейок на підставки наносяться номери - від 1 до 12. Гарною ідеєю буде використання клею під час збирання та подальше фарбування готових фігурок. Втім, якщо ви не хочете або не вмієте фарбувати, то можна, звісно, грати й так - червоними проти зелених.
- Імперська Аристократія: з деталей ви можете зібрати 4 імперських лайнменів-васалів (Imperial Retainer Linemen), 4 охоронців (Bodyguards), 2 шляхетних бліцерів (Noble Blitzers), 2 імперських кидаючих (Imperial Throwers), 1 зоряного гравця Гриффа Обервальда (Griff Oberwald), 1 огра (Ogre) з червоного пластику.
- Чорні Орки: з деталей ви можете зібрати 6 гоблінських лайменів-борців (Goblin Bruiser Linemen), 6 чорних орків, 1 зоряного гравця Варага Гулежера (Varag Ghoul-Chewer), 1 тренованого троля (Trained Troll) із зеленого пластика.
Ігрове поле кладеться між гравцями. Найближчі до них смужки називаються «Заліковими зонами». Поле ділиться на три поздовжні зони - центральну та дві флангові. Противники отримують планшети-землянки, де будуть знаходитися запасні, травмовані або загиблі футболісти. Також на планшетах фіксується рахунок, відстежується хід у першому та другому таймах і відзначається число позосталих перекидань (люди починають гру з чотирма перекиданнями, а орки - з трьома).
На початку партії противники виставляють по 11 футболістів на своїх половинах поля. Решта фігурок відправляється до відсіку для запасних на планшеті. На флангах може знаходитися не більше двох фігурок однієї команди. На лінію сутички посередині поля з кожного боку виставляються мінімум три футболісти.
Ігровий процес Blood Bowl
Матч складається з двох таймів. За один тайм команди роблять по 8 ходів. У свій хід гравець пересуває маркер на відповідному лічильнику тайму. Кожен футболіст команди може виконати по одній дії. Втім, деякі події можуть змусити гравця раніше закінчити хід.
М'яч зміщується за допомогою спеціальної октаграми та кидання восьмигранного кубика - випалий результат визначає напрямок зсуву. М'яч вставляється в отвір на підставці поточного футболіста.
Дії футболістів
- рух. Фігурка футболіста може пересунутися на відстань, що не перевищує показник дальності на її карті. Під час руху футболіст змушений ухилятися від ворогів. Щоб успішно ухилитися, потрібно пройти перевірку на спритність - викинути на шестиграннику результат, який дорівнює або перевищує показник спритності на карті футболіста. Якщо перевірка провалена, фігурку збивають з ніг, що призводить до втрати ходу. Для підбору м'яча теж проходиться тест на спритність.
- блок. Проти суперника на сусідній клітинці. Гравець кидає кастомні блок-кубики. Їхня кількість залежить від показників сили супротивників. У результаті кидка впасти може атакуючий гравець, той, хто захищається, або обидва. Також того, хто захищається, можуть відштовхнути на одну клітинку та збити з ніг. Коли футболіст впав, треба кинути два шестигранника. Якщо результат вище, ніж показник броні на карті, футболіст отримує травму. Він може бути приголомшений до кінця ходу, нокаутований і відправлений у землянку або взагалі убитий. Якщо збитий з ніг футболіст володів м'ячем, м'яч випадає та зміщується.
- бліц. Можна виконати дію «блок» під час руху, але за це віддати одне очко руху.
- пас. Рух + кидок м'яча. Для кидка м'яча використовується спеціальна лінійка з зонами швидкого пасу, короткого, довгого та довгої бомби. Гравець проходить перевірку на спритність, віднімаючи 1 за кожну зону контролю противника. Зона швидкого пасу дає +1, довгого пасу - мінус 1, а довгої бомби - мінус 2. Футболіст на цільовій клітинці намагається зловити м'яч, теж проходячи перевірку на спритність.
Визначення переможця
Щоб заробити тачдаун, футболіст повинен доставити м'яч до залікової зони супротивника. Гравець збільшує рахунок на одне очко. Після другого тайму перемагає той, у кого більше очок. Якщо рахунок нічийний, гравці можуть зіграти овертайм до першого тачдауна. Якщо й овертайм закінчується внічию, гравці б'ють пенальті - кидають D6 і додають невикористані командні перекидання.