Кількість
|
Вартість
|
||
|
НАСТІЛЬНИЙ «DOOM»
Настільний варіант революційного комп'ютерного шутера - першого 3D-екшену, з яким Гікач познайомився ще в глибокій юності, десь в середині дев'яностих. Настільна гра «DOOM: The Board Game» створена за мотивами не менш популярною відеогри «DOOM», що вийшла в 2016 році. Гру розробив Джонатан Інг, співавтор Корі Конечкі в «Star Wars: Imperial Assault».
МОРПІХИ ПРОТИ ДЕМОНІВ
Настільний «Дум» - це космічний жахастик, дії якого, як зазвичай, відбуваються на Марсі. Щось пішло не так, і Об'єднана аерокосмічна корпорація терраформіруя Марс знову відкрила портал в Пекло. Звідти відразу ж поперли моторошні демони. Тепер вся надія на хоробрих морпіхів, які вміють боротися з подібними монстрами.
Одному гравцеві пропонується виступити в ролі Оверлорда і взяти під свій контроль легіони демонів, а решта учасників постараються спільно зупинити його, керуючи елітними бійцями ОАК - Альфа, Браво, Чарлі і Дельта. Гравці можуть битися, вибравши окрему місію, або ж пройти кампанію, що складається з двох спецоперацій - «Чорний єпископ» і «Вихід». У кожній спецоперації по шість місій.
ХІД ГРИ
Ігровий раунд складається з фаз статусу і активації. У фазу статусу оверлорд готує колоду ініціативи, замішуючи в неї карти морпіхів і демонів. У фазу активації оверлорд по черзі відкриває карти з колоди ініціативи. Якщо відкрита карта піхотинця - ходить гравець, керуючий цим бійцем. Якщо карта демона - активується вся група демонів даного типу.
При активації піхотинця гравець розігрує одну карту основного дії і будь-яку кількість бонусних карт дій. Кількість очок руху піхотинця дорівнює показнику швидкості карти. Для атаки на карті повинен бути відповідний символ. При активації монстрів оверлорд повертає карту демона і ходить кожною фігуркою монстра. Кількість очок руху фігурки - це показник швидкості на поверненій карті демона. Особливості атаки теж описані на цій карті.
Щоб атакувати ворожу фігурку, вона повинна перебувати на лінії видимості і в межах досяжності. Атакуючий кидає стільки кубиків, скільки вказано в осередку атаки на карті, і підсумовує урон, що випав. Той, що захищається, розкриває або верхню карту з колоди дій (піхотинець), або верхню карту з колоди подій (демон). Кожен щит на карті блокує одне влучення, а ухилення - скасовує весь одержуваний урон.
КІНЕЦЬ МІСІЇ
Місія закінчується, коли оверлорд або піхотинці досягають зазначених в сценарії цілей. Оверлорд зазвичай виграє, якщо вбиває морпіхів певне число раз. Піхотинці ж повинні зібрати зразки, врятувати тих, що вижили, знищити м'ясні гнізда, закласти бомбу, вбити кібердемона і т.п.