Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 41x63 (100 шт) - 2 пачки
Протектори 57.5x89 (100 шт) - 2 пачки
Протектори 102x127 (110 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 41x63 (50 шт) - 3 пачки
Преміальні протектори 57.5x89 (50 шт) - 4 пачки
Захист для жетонів доказів Прадавній Жах - комплект
Органайзер Eldritch Horror Folded Space
Підставки для порталів - 6 шт (Жах Аркгема, Прадавній жах)
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 120 - 240 хвилин
Гравців 1 - 8
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Кооперативні
Додатковий Настільні ігри, Америтреш, Міти Ктулху, Пригоди, Для підлітків, Гікам, Соло, Прадавній жах
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

1 ігрове поле
1 довідник
1 книжка правил
12 листів дослідників
4 листи Стародавніх
51 карта міту
36 карт зустрічей у локаціях
32 карти дослідницьких зустрічей
24 карти зустрічей в Інших світах
18 карт експедиційних зустрічей
16 карт таємниць
12 карт особливих зустрічей
40 карт активів
36 карт станів
20 карт заклинань
14 карт артефактів
4 карти-пам’ятки
78 жетонів здоров’я і розуму 43 жетони монстрів
36 жетонів доказів
30 жетонів поліпшення
20 жетонів квитків 20 жетонів Стародавніх
9 жетонів воріт
4 жетони чуток
1 жетон поточної експедиції 1 жетон приреченості
1 жетон передвістя
1 жетон головного дослідника
1 жетон таємниці
4 кубики
12 фішок дослідників з пластиковими підставками
Артикул моделі GKCH104EH
Механіки Америтреш, Вибір дій, Вибуття гравців, Гральні кістки, Кооператив, Побудова маршрутів, Пригодницька
Країна друку Китай

Настільна гра Прадавній жах (Eldritch Horror)

В наявності
Артикул: GKCH104EH
2 660 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Кооперативна пригодницька гра в жанрі детективу й жахів за мотивами творів Г. Ф. Лавкрафта. Настільна гра «Eldritch Horror» вийшла в 2013 році. Гру розробили славетний Корі Конечка (творець таких епічних ігор, як «Forbidden Stars», «Twilight Imperium: Fourth Edition», «Star Wars: Rebellion» та «Star Wars: Outer Rim») і талановита геймдизайнерка Ніккі Валенс, чиї «Жах Аркгема. Третя редакція» та «Маєтки божевілля» пощастило локалізувати Гікачу.

У 2013 році гра «Eldritch Horror» стала номінантом престижних конкурсів «Board Game Quest» і «Golden Geek» у категоріях «Найкраща гра року», «Найкраща кооперативна гра», «Найкраща тематична гра» та «Найкраще оформлення». «Прадавній жах» досі входить до ТОП-100 найкращих ігор світу та до ТОП-30 найкращих тематичних ігор на сайті «BoardGameGeek».

Прадавній жах гра. Масштабний пригодницький кооператив 

Світу загрожує пробудження одного зі Стародавніх — неймовірно сильних істот, що населяли всесвіт ще до початку часів. Гравці виступають у ролі дослідників, що намагаються розгадати моторошні таємниці, захистити людство від немислимих жахів і врешті-решт вигнати Стародавнього з цього світу. Якщо дослідники не досягнуть цієї мети, Стародавній пробудиться, а людство буде приречене.

Сценарій і стиль партії залежить від вибору одного з чотирьох Стародавніх. У базовій грі є Азатот, Йоґ-Сотот, Шуб-Ніґґурат і, звісно ж, старий недобрий Ктулху. Щоб перемогти Стародавнього, гравці повинні розгадати три таємниці. Для розгадування таємниць потрібні докази. Кожен гравець вибирає дослідника з унікальними уміннями та здібностями. Отримавши початкове майно, створивши чашу монстрів, колоду міту й розмістивши інші колоди, гравці застосовують початкові ефекти.

Перебіг гри

Партія у «Прадавній жах» триває кілька раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз, які розігрують у такому порядку:

  1. Фаза дій

Дослідники переміщуються ігровим полем і готуються до майбутніх викликів. Дослідники ходять по черзі. У свій хід дослідник може виконати до 2 різних дій:

  • Подорож. Дослідник переміщує свою фігурку в будь-яку сусідню локацію. Після цього він може витратити будь-яку кількість квитків, щоб переміститися додатково. Квиток на поїзд дозволяє переміщуватися залізничним шляхом, а квиток на корабель – водним шляхом. 
  • Приготування до подорожі. Дослідник отримує один квиток у місті: на поїзд, якщо в місто веде принаймні один залізничний шлях, або на корабель, якщо в місто веде принаймні один водний шлях.
  • Відпочинок. У локації без монстрів дослідник відновлює 1 здоров’я та 1 розум.
  • Обмін. Дослідник може обмінятися майном з іншим дослідником у своїй локації.
  • Отримання активів. У локації без монстра гравець проходить перевірку впливу й отримує карти активів з резерву на суму, що не перевищує кількість викинутих успіхів.
  • Дія компонента. Дослідник може виконати дію, указану на одному зі своїх компонентів.
  1. Фаза зустрічей

Дослідники по черзі розігрують по 1 зустрічі. Дослідник бере карту зустрічі із зображенням своєї локації (якщо перебуває в одному з дев’яти міст) або з колоди загальних зустрічей. Він застосовує ефект для свого типу або назви локації, потім скидає карту. Якщо дослідник перебуває в локації з одним або кількома монстрами, він повинен у довільному порядку по черзі розіграти бойову зустріч з кожним монстром у цій локації. Жетони зустрічей у локаціях дають дослідникам додаткові варіанти зустрічей – дослідницькі, експедиційні, зустрічі в Інших світах тощо.

  1. Фаза міту

У цій фазі головний дослідник відкриває верхню карту з колоди міту й виконує указівки в зазначеному на карті порядку – переміщує жетон передвістя і підвищує приреченість, застосовує ефекти розплати на всіх ігрових компонентах, розміщує ворота, додає монстрів із чаші, жетони Стародавніх, викладає чутки, докази тощо.

Перевірки вмінь

Деякі ефекти вимагають від дослідника пройти перевірку. Проходячи перевірку вміння, дослідник кидає стільки кубиків, скільки вказано біля символу відповідного вміння на листі дослідника з урахуванням усіх ефектів, що збільшують чи зменшують значення цього вміння. Під час будь-якої перевірки дослідник кидає щонайменше 1 кубик. 

Якщо дослідник викинув принаймні один успіх («5» або «6»), він успішно пройшов перевірку. Якщо ж він не викинув жодного успіху, то провалив перевірку. Загальну кількість викинутих успіхів називають результатом перевірки. Після цього дослідник виконує вказівки згідно з результатом перевірки.

Відразу після кидка кубиків під час перевірки дослідник може витратити один жетон доказу, щоб перекинути один кубик. Він може зробити це кілька разів, якщо у нього вистачає жетонів доказів.

Бойові зустрічі

Дослідники розігрують бойові зустрічі, щоб перемогти монстрів і вилучити їх з ігрового поля. Під час зустрічі з монстром дослідник перевертає його жетон і читає текст на звороті. Щоб визначити результат бойової зустрічі, він проходить дві перевірки: спершу перевірку волі, а потім перевірку сили. 

  • Якщо під час перевірки волі значення жаху монстра перевищує кількість викинутих успіхів («5» і «6»), дослідник втрачає кількість розуму, рівну цій різниці. 
  • Якщо під час перевірки сили значення поранень монстра перевищує кількість викинутих успіхів («5» і «6»), дослідник втрачає кількість здоров’я, рівну цій різниці.

Монстр втрачає стільки здоров’я, скільки успіхів викинув дослідник. Покладіть на нього відповідну кількість жетонів здоров’я з запасу. Якщо стійкість монстра менша, ніж кількість утраченого здоров’я (або дорівнює їй), дослідник перемагає монстра й повертає його в чашу монстрів.

Перемога та поразка

Дослідники перемагають, щойно розгадають три таємниці Стародавнього. Якщо Стародавній пробудився, для перемоги дослідникам також доведеться розгадати його останню таємницю.

Дослідники програють, якщо стається щось із цього:

  • Жетон приреченості досягає поділки «0» на треку приреченості. Стародавній пробуджується. Умови поразки вказано на звороті листа Стародавнього.
  • Усі дослідники вибувають із гри.
  • Текст карти повідомляє, що дослідники програли. Найчастіше цей ефект трапляється на картах чуток.
  • Дослідникам треба відкрити карту міту, але колода міту вичерпалася.

 

Відеоогляд настільної гри Прадавній жах (Eldritch Horror)

Кому потрібні великі протектори для карт дослідників та стародавніх, знайшов на eBay https://www.ebay.com /itm/266420577533
Відповісти
Панове дослідники, допоможіть знайти протектори на листи дослідників та стародавніх (Протектори 102x127 (110 шт) - 1 пачка). Перерив весь інтернет, навіть ворожий аліекспресс, але схоже, що протекторів такого формату просто не існує у природі. Чи може просто заламінувати?
Відповісти
Чи є новини стососовно локалізації доповнень?
Відповісти
Вадим, очікуємо доповнення цього року.
Відповісти
А які саме доповнення чекати цього, підкажіть будь ласка?
Відповісти
Євген, планується локалізація перших двох доповнень.
Відповісти
Дякую за відповідь!)
Відповісти
Доброго дня, є питання по правилам гри. Коли дослідник Чарлі Кейн (політик) користується своєю дією і налає право додаткового ходу для іншого дослідника. Інший дослідник виконує дію переміщення. Чи може цей дослідник виконати потім дію переміщення ще раз коли до нього дійде хід?
Відповісти
Вадим, добрий день! Ні, кожну дію дослідник може виконати лише один раз за раунд. Навіть, якщо це дія від Чарлі Кейна.
Відповісти
Geekach Consulting Agency, Дякую за відповідь!
Відповісти
Гра розчарувала, все зводиться до кидання кубиків. Ви можете продумувати різні стратегії, але все рівно програєте, якщо не буде випадати бажаний результат на кубиках. Рекомендую гру містеріум, там вирішує лише інтелект
Відповісти
Лілі Чен, З першого разу в цю гру ніхто не виграє. Якщо граєте в перше, то чому не обрали Азатота? Його і пропонують для початку). Спробуй рівень важкості зменшити якщо так важко. У тебе є жетони доказів які ти можешь використовувати щоб перекинути результат одного куба. Також шукай картки закляття який дає тобі статус благословення або відправляйся до риму шоб отримати благословення. Також у містах збирай зброю або предмети які посилюють твого героя. В перши 3 раунди піднімай характеристики своїх героїв.

Моя порада грайте мінімум у четверо. Така кількість героїв збалансована. Та також розділіть детективів на тих хто бье, хто буде домовиться та той хто буде тебе підтримувати. Одного або двух беріть у яких гарна сила, який буде вбивати монстрів та дуже живучім. Рекомендую брати культістку у неї читерська здатність на винищювання важких монстрів Обовьязково беріть персонажа політик який може прийти та домовитись з "Дарммаму"), політика залишай у місти, та хай він фарміть предмети у магазині та роздавай своїм союзникам. У перші 2-3 раунди відправляй політика до Стамбулу щоб підняти твоє вміння домовитись також до Риму щоб отримати благословення. Та берить того у кого високий інтелект і хай він збирае колекцію заклять особливо закляття порталу.

Доречі кожен прадвній унікальний для умов перемог. Наприклад Йог-Сотота щоб перемогти требе більше чаклунів щоб тобі легче було. Щоб Шубнігурат тобі потрібні танки та багато зброї. Проти Азатота .... ну спробуйте розгадати усі три таемниці.

Звертайте увагу на символи в місті, та повна інформація що можете отримати під час контактів.

Ну я якщо у тебе "хвороба" кидка кубиків. То ти не одна/один такий/така)
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору