Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Eldritch Horror: Masks of Nyarlathotep» - восьме доповнення для крутого кооперативу за мотивами творів Г.Ф. Лавкрафта «Древній Жах». Цього разу гравці зіткнуться з Посланцем Зовнішніх богів Ньярлатхотепом і намагатимуться завадити йому відкрити Великі Врата і тим самим погубити світ. Доповнення привносить безліч цікавих нововведень, про які Гікач зараз розповість трохи докладніше.
Доповнення «Маски Ньярлатхотепа». Нові пригоди і кампанія
У коробці маса контенту... Два нових Древніх - Ньярлатхотеп і Незапам'ятний, сім нових сищиків, купа нових монстрів, жетони Древніх, зібраності і ресурсів, нові карти контактів, прелюдій, Міфів, особистих історій, нагород/наслідків, унікальних активів і т.п.
Карти пригод являють собою чотири різні історії і присвячені братству Темного Фараона, культу Кривавого Язика, ордену Опухлої пані та культу Піщаного Кажана.
Гравцям вперше пропонується режим кампанії. Кампанія буде складатися з шести послідовних партій. У кожній грі сищики повинні будуть перемогти чергового Древнього, інакше епічна пригода закінчиться і настане кінець світу. У наступних партіях використовуються нові Древні. Загиблі сищики не воскресають. Всі руйнування, що відбулися, отримані нагороди/наслідки і стани зберігаються.
Нововведення: жетони Древніх, ресурси та особисті історії
Гікач повинен відзначити такі нововведення:
- нову дію - збір ресурсів. Дію можна виконати в будь-якій локації. При цьому слідчий отримує один жетон ресурсу. Жетони ресурсів використовуються для відновлення здоров'я/глузду під час відпочинку або збільшення значень, що випали на кістках, коли купується актив (кожен витрачений жетон дає +1).
- у сищиків з'являються особисті історії - карти індивідуальних завдань і карти нагород/наслідків. Коли виконується умова на картці особистого завдання, сищик бере двосторонню карту нагороди/наслідку і кладе її перед собою відповідною стороною.
- в разі «порчі» сищики отримують жетони Древніх. Такі жетони призводять до плачевних наслідків в фазу розплати.
- у монстрів з'являється властивість «фізична стійкість». У бою з такими монстрами працюють лише бонуси заклинань і чарівного майна.