Кількість
|
Вартість
|
||
|
Спрощена версія знаменитої економічної стратегії «Енергомережа», що більше підходить для сімейного дозвілля. Настільна гра «Power Grid: The Card Game» була розроблена в 2016 році все тим же ексцентричним німцем Фрідеманом Фрізе, автором «Фруктогонщиків», «Форта», «Friday» і безлічі інших ігор, що починаються на букву «F».
Карткова «Енергомережа»
У картковій грі «Енергомережа» учасники стануть власниками великих енергетичних компаній. Вони будуть купувати електростанції на аукціоні, забезпечувати їх паливом і отримувати прибуток. В кінці переможе гравець з найбільшою кількістю очок.
Ігровий процес
Ігровий раунд ділиться на три фази:
- Аукціон
Порядок ходу залежить від розташування карт гравців в ряду. Активний гравець вибирає одну з карт електростанцій. Учасники по черзі роблять ставки на цю електростанцію. Мінімальний розмір ставки дорівнює номеру електростанції на карті. Наступний гравець повинен або перебити ставку, або спасувати. Так відбувається до тих пір, поки не залишиться один претендент. Він і купує карту електростанції. Аукціон для нього закінчується.
Кожен гравець може купити не більше однієї електростанції. В кінці фази гравці визначають новий порядок ходу згідно з номерами на куплених картах. Першим стає гравець з найбільшим номером, а далі по спадаючій.
- Ресурси
Гравці ходять в зворотному порядку. Активний гравець може купити скільки завгодно карт ресурсів, придатних для його електростанцій. Куплена карта ресурсу викладається так, щоб максимальне значення було вгорі.
- Бюрократія
Гравці вирішують, які електростанції зроблять енергію. Вони витрачають паливо, повертаючи наявні карти ресурсів за годинниковою стрілкою. Коли вгорі виявляється «0», карта скидається. Кожна активована електростанція дає грошовий прибуток. Після цього гравці визначають новий порядок ходу, ранжуючи карти згідно отриманого прибутку (по спадаючій).
В кінці фази поповнюється ринок ресурсів і оновлюється ринок електростанцій.
Кінець гри
Якщо при оновленні ринку електростанцій відкривається карта останнього раунду, то зрозуміло, що наступний раунд стане останнім. Гікач тільки повинен попередити, що в цьому раунді не буде фази бюрократії, а значить, гравці не зможуть отримати прибуток.
Замість цього гравці роблять енергію по максимуму і отримують переможні очки. Потім перетворюють в 1 очко кожні 10 електробаксов. На цьому все. Гравець з найбільшого кількістю очок стає переможцем.