Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка карткова гра про підземне полювання за скарбами. Настільна гра «Dungeon Rush» була розроблена в 2016 році батьком і сином Хоканссонами. Батька, відомого шведського геймдизайнера Рустана Хоканссона, гікачі та гіки можуть знати по іграх «Nations» і «Nations: The Dice Game».
Герої і скарби гра: 12-хвилинна фентезійна пригода
Гравці стають шукачами пригод і відправляються за скарбами в підземелля. В процесі гри вони борються з монстрами, прокачують своїх героїв і збирають скарби. В самому серці підземелля їх чекає зустріч зі страшним драконом. В кінці перемагає найбагатший гравець.
На початку партії гравці вибирають по одному герою за годинниковою стрілкою. Потім вони вибирають по іншому герою проти годинникової стрілки. Герої мають унікальні навички. Випадковим чином вибираються 1 володар підземелля й 1 дракон. Карти монстрів сортуються відповідно до рівнів, перемішуються та викладаються в 3 стопки.
Ігровий процес Dungeon Rush
Партія триває 9 раундів. На проходження 1 колоди підземелля виділяється 3 раунди. У кожному раунді гравці отримують в закриту по 2 карти монстрів з поточної колоди підземелля. На ці карти дивитися не можна.
Отримані карти відкриваються одночасно. Гравці синхронно борються зі своїми монстрами. Руки гравця відповідають лівій і правій картам його героїв. Якщо герой володіє навичкою, що дозволяє перемогти монстра, гравець накриває карту монстра потрібною рукою. Можна атакувати одного монстра двома руками-героями або направити героїв на різних монстрів.
Перемігши монстра, гравець підкладає його карту під карту будь-якого героя з боку відповідного досвіду - так, щоб було видно символ нової навички на карті поваленого монстра. Магічна руна вважається джокером, вона може позначати будь-яку навичку. Якщо гравець не зміг здолати монстра, карта монстра кладеться перед ним у відкриту.
Кінець гри
Після дев'ятого раунду кожен гравець може поборотися з володарем підземелля або з драконом. При цьому гравець складає навички обох своїх героїв.
Потім гравці підраховують монети:
- зазначені на картах переможених монстрів;
- зазначені на карті переможеного володаря підземелля або дракона.
Кожен непереможений монстр забирає 1 монету.
Перемагає найбагатший гравець.