Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна адаптація популярної відеогри «God of War», крутого консольного екшену в жанрі «рубай і ріж» («hack and slash»). «Бог війни» заснований на скандинавській та давньогрецькій міфології, а головним героєм виступає спартанський воїн Кратос, який кинув виклик богам.
Перед вами видання англійською мовою. Ви можете купити російську локалізацію - "Бог Війни".
God of War гра: як запобігти Раґнароку
Настільна гра «God of War: The Card Game» була розроблена в 2019 році Алексом Олтеану і Фелом Барросом. Ці геймдизайнери вже працювали разом над грою «The World of SMOG: Rise of Moloch». Бразилець Олтеану також відомий по грі «HATE», а Фела Барроса читачі Гікача можуть знати по грі «Нарко».
«Бог війни» - це кооперативна картярська гра. Учасникам пропонується вибрати героїв з унікальними здібностями - Кратоса, Атрея, Фрею, Брока і Сіндрі або Міміра - і зайнятися пошуками рятівного шляху в умовах Раґнароку, що насувається. Містичні провидиці-норни покажуть їм майбутнє: герої спробують пройти кілька квестів і здолати всіх ворогів, щоб навчитися керувати долею і пережити кінець світу.
Ігровий процес God of War
Раунд складається з 4 фаз:
- Фаза підготовки
Кожен гравець добирає карти з особистої колоди до обмеження своєї руки. Якщо колода добору закінчується, в неї замішуються карти зі скиду.
- Фаза активації
Гравці проходять цю фазу по черзі.
2.1. Активація героя
Гравець може виконати такі дії:
- Переміщення. Герой переміщається в будь-який стовпець під картами сцени. У кожному стовпці є два місця - для героя попереду (відразу під картою) і позаду. Якщо герой знаходиться попереду або він взагалі єдиний в стовпці, всі пошкодження дістаються йому.
- Розіграш карт. Гравець може розіграти скільки завгодно карт з руки - карти ближнього бою, дальнього бою, захисту і карти-модифікатори. Щоб використати дію, на карті повинно бути вказано +1 або більше число. Або потрібно додати карту-модифікатор +Х. Ось чому карти часто розігруються наборами.
Герой може атакувати ворога в тому ж стовпці. Для ближньої атаки ворог повинен знаходитися в найближчому ряду. При далекій атаці - в будь-якому ряду. Гравець кидає кістку противника, щоб визначити захист ворога. Противник отримує стільки поранень, яка різниця між силою атаки і значенням на кістці. Щоб нанести пошкодження броньованому противнику, потрібно спочатку пробити його броню. Кістка противника при цьому не кидається, однак броню потрібно знищити однією атакою.
- Застосування люті. Показник люті фіксується на планшеті героя. Коли він досягає максимального значення, гравець може використовувати унікальну здатність героя. Після цього лють обнуляється.
- Взаємодія. Якщо сцена містить точки взаємодії, герой може виконати зазначені вимоги, щоб отримати бонуси або досягти мети.
2.2. Активація сцени
Походивши героєм, гравець відкриває верхню карту поліпшення з руною. Розігруються карти сцени з відповідною руною. З'являються нові умови, активуються негативні ефекти, противники атакують найближчих героїв під стовпцями і т.д. Якщо сумарна шкода стає рівною показнику життя героя, гравець кладе свого персонажа на планшет. Вважається, що герой втратив свідомість. Гравець більше не активує героя, але бере участь в активації сцени.
- Додаткова фаза активації сцени
Сцена активується знову: відкривається верхня карта поліпшення і розігруються карти сцени з відповідною руною.
- Фаза поліпшення
Гравці скидають нерозіграні карти. Далі вони по черзі вибирають по одній карті поліпшення. Вибрані карти поліпшення кладуться поверх особистих колод. Замість отримання карти поліпшення можна видалити з гри будь-яку скинуту карту.
Першим гравцем стає наступний гравець за годинниковою стрілкою.
Перемога і поразка
Гравці повинні виконати два квести. Переможні умови вказані на карті поточного квесту. Виконавши перший квест, учасники вибирають наступний (один з двох можливих) і викладають карти нової сцени. Пройшовши другий квест, гравці вибирають одного з трьох босів для фінальної битви.
Учасники перемагають в грі, якщо їм вдається здолати боса. Якщо всі герої втрачають свідомість, гравцям зараховується поразка.