Кількість
|
Вартість
|
||
|
Абатство і мер. Доповнення до Каркассона
«Carcassonne: Expansion 5 - Abbey & Mayor» - велике доповнення для тайловикладальної настільної гри «Каркассон». У комплекті нові квадрати місцевості, квадрати абатства, фішки мерів, возів і комор. Якщо ви хочете зробити базовий «Каркассон» ще більш глибоким і різноманітним, тоді Гікач радить купити дане доповнення.
Правила будівництва абатства
На початку партії кожен гравець отримує по 1 такому квадрату. Замість того щоб викладати новий квадрат місцевості, в свій хід гравець може викласти квадрат абатства. Квадрат абатства можна викласти в «дірку» на ігровому полі, оточену квадратами зверху, знизу, ліворуч і праворуч. Ландшафт на цих квадратах не має значення.
Гравець може виставити підданого на щойно розміщений квадрат абатства. Абатство вважається завершеним, коли воно повністю оточене квадратами (по ортогоналі та діагоналі). Воно приносить очки як монастир.
Мер міста
У свій хід гравець, замість виставлення підданого, може виставити мера на щойно розміщений квадрат із містом. У всьому місті не повинно бути інших лицарів або мерів. При підрахунку очок за місто мер дорівнює стільком підданим, скільки символів щитів у місті.
Спорудження комор
У свій хід гравець, замість виставлення підданого, може виставити фішку комори в точці сполучення щойно розміщеного квадрата з трьома іншими квадратами. Це місце повинно бути полем.
- після розміщення комори відразу ж відбувається підрахунок очок за поле: гравець з найбільшою кількістю підданих на полі отримує 3 очки за кожне завершене місто. Після отримання очок піддані повертаються до своїх власників.
- наприкінці гри власник комори отримує по 4 очки за кожне місто, що межує з полем.
Використання возів
У свій хід гравець, замість виставлення підданого, може виставити фішку возу - на дорогу, в місто, в монастир або в абатство. На вибраному об'єкті не повинно бути інших возів. Віз вважається звичайним підданим. Після завершення об'єкта й отримання очок, віз повертається до власника або переміщається на незайнятий об'єкт на суміжному квадраті.