Кількість
|
Вартість
|
||
|
Королівський подарунок для фанатів Каркассона
Нове видання «Каркассона», суперпопулярної економічної стратегії для всієї родини, класики плитковкладальних ігор з механікою розміщення робітників. Покращений дизайн, вдосконалені правила, але головне - цілих п'ять доповнень в одній коробці! Гікач впевнений, що даний набір буде воістину королівським подарунком як для новачка, так і досвідченого гравця, що перепробував купу настільних ігор.
Базова гра «Каркассон»
Гравці по черзі беруть плитки, що лежать долілиць і викладають їх на поле, зістиковуючи однотипні елементи ландшафту: дороги з дорогами, стіни зі стінами і поля з полями. Виклавши тайл, гравець може розмістити на ньому міпла-робітника - на дорозі, в полі, в місті або в монастирі.
Завершивши дорогу, добудувавши місто або оточивши монастир, гравець забирає робітника з відповідного об'єкта і отримує переможні очки. Робітники на полях приносять очки в кінці гри. Грають до тих пір, поки не буде викладено останню плитку. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Доповнення «Річка»
Доповнення містить 12 плиток річки. Замість стартової плитки використовується плитка з джерелом. Плитки річки перемішуються, під низ стосу кладеться плитка з озером. Гравці спочатку викладають річкові плитки. Після того як буде викладено озеро, гра триває за звичайними правилами.
Доповнення «Абат»
Кожен гравець отримує фішку абата свого кольору. Абата можна виставити в монастир або в сад. Якщо сад або монастир з абатом оточений плитками з усіх боків, абат приносить 9 очок. Замість того щоб виставляти підданого в свій хід, гравець може забрати абата з монастиря / саду, який ще не оточений повністю, і отримати по одному очку за сам монастир / сад і за кожну сусідню плитку.
Доповнення «Принцеса і дракон»
З'являються нові плитки місцевості з монастирями в місті, тунелями (дорога під містом), вулканами, порталами, символами дракона і принцеси.
- Коли викладається плитка з вулканом, на нього переставляється фішка дракона.
- Коли викладається плитка з символом дракона, дракон починає свій політ. Гравці по черзі пересувають дракона з поточного вулкана на одну сусідню плитку по горизонталі або вертикалі. Дракон завжди переміщається на 6 плиток. Дракон повинен пролетіти по унікальному маршруту, не відвідуючи плитки повторно. Він не може переміститися на плитку з феєю. Якщо дракон опиняється на плитці з фішками гравців, він з'їдає їх (фішки повертаються в запас власників).
- Якщо гравець приєднує плитку з символом принцеси до міста, він виганяє будь-якого міпла-лицаря з цього міста (фішка повертається власнику).
- Якщо гравець викладає плитку з порталом, він може виставити свою фішку або на цю плитку, або на іншу вільну плитку з незавершеним об'єктом.
- Замість того щоб виставляти фішку в свій хід, гравець може перемістити фішку феї на будь-який тайл з фішкою свого підданого. Як Гікач вже говорив вище, фея захищає підданих від дракона. Вона приносить 1 очко на початку ходу і три очка за добудований об'єкт в кінці гри.
Доповнення «Граф, король і культ»
В якості стартової плитки можна використовувати фортецю Каркассон або плитку джерела Річка II. У доповненні містяться нові плитки річки, розвилки і озера біля вулкана.
Коли гравці використовують планшети фортеці Каркассон, фішка графа виставляється в палаці фортеці. Якщо завершення об'єкта приносить очки не активному гравцеві, а супернику, цей гравець може виставити свого підданого в будь-який квартал фортеці Каркассон - до палацу, на ринок, в кузню або собор. При цьому можна перемістити графа в інший квартал.
Піддані в кварталі з графом вважаються замкнутими. Коли завершується будівництво об'єкта, гравці, чиї піддані знаходяться в потрібному кварталі, можуть перемістити підданих з фортеці на об'єкт і заробити очки:
- з палацу - в місто;
- з кузні - на дорогу;
- з собору - в монастир.
В кінці гри піддані з ринку переміщуються на поля.
Перехідний жетон короля дається за будівництво найбільшого міста. Власник цього жетона отримує в кінці гри по 1 очку за кожне завершене місто.
Перехідний жетон лицаря-розбійника дається за будівництво найдовшої дороги. Власник цього жетона отримує в кінці гри по 1 очку за кожну завершену дорогу.
Також в грі з'являються плитки капища. Виклавши квадрат з капищем, гравець може виставити свого підданого на капище, перетворивши його в єретика. Якщо поруч з капищем знаходиться монастир, між ченцем і єретиком починається протистояння. Капище приносить очки так само, як і монастир - за плитки навколо нього. У разі конфлікту ченця і єретика, очки отримує той, чий об'єкт буде оточений раніше.
Доповнення «Мости, замки і базари»
На початку гри учасники отримують жетони замків і фішки мостів. У свій хід гравець може виставити фішку моста, продовживши дорогу. Міст вважається ділянкою дороги. Він ставиться на поточній або на сусідній плитці. Опори повинні стояти на полях. На одній плитці може бути тільки один міст.
Коли гравець завершує маленьке місто з двох напівкруглих ділянок, він може покласти зверху жетон замку і виставити в нього підданого. Замок дозволяє отримувати очки при завершенні об'єктів на шести плитках навколо нього.
Якщо об'єкт завершується плиткою з базаром, починаються торги. Відкривається стільки плиток, яке число гравців. Гравці торгуються за кожну плитку, підвищуючи ставки. Ставки оплачуються переможними очками. Придбані тплитки розміщуються за звичайними правилами.