Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець Hobby World
Мова

Мова видання гри.

Російська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мовонезалежна
Час партії 30 - 45 хвилин
Гравців 2 - 5
Вік 7+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Сімейні
Додатковий Настільні ігри, Новачкам, Логічні, Каркасон
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

72 квадрата місцевості
Стартове поле
50 жетонів тварин
5 фішок слонів
30 фішок фотомисливців
2 фішки позашляховиків
5 жетонів 50/100
Доріжка підрахунку очок
Правила гри
Артикул моделі 915097

Настільна гра Каркассон: Сафарі

Немає в наявності
Артикул: 915097
780 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

«Carcassonne: Safari» - тематичний випуск тайловкладальної гри «Каркассон», що вийшов в 2018 році. Це незалежна гра серії з парою цікавих нововведень (а конкретніше - джипи і тварини). Учасникам пропонується озброїтися фотоапаратами і відправитися на африканське сафарі. Цікаво? Тоді Гікач коротко розповість, як в це грати.

 

Тайловкладальне сафарі

На початку партії тайли місцевості перемішуються і розміщуються стопками обличчям вниз. Стартове поле з трьох квадратів викладається в центрі столу. Поруч з ним розташовуються фішки позашляховиків. Гравці отримують компоненти свого кольору - міпли фотомисливців і слонів (ними відзначаються набрані переможні очки на треку), а також по два випадкових жетона тварин.

 

Каркассон: Сафарі. Ігровий процес

Гравці ходять по черзі. Активний гравець відкриває один тайл місцевості та з'єднує його ортогонально з одним або декількома раніше викладеними тайлами, продовжуючи загальний малюнок. 

Далі гравець може:

  • виставити фотомисливця на звірячу стежку на поточному тайлі, якщо вся стежка вільна від інших фотомисливців

або

  • виставити фотомисливця в зарості на поточному тайлі, якщо в тих же заростях на інших тайлах немає інших фотомисливців

або

  • покласти фотомисливця на баобаб і отримати два жетона тварин (коли баобаб повністю оточений іншими тайлами, гравець повертає фотомисливця і отримує ще два жетони тварин) 

або

  • перемістити позашляховик на порожній квадрат поруч з викладеним тайлом

або

  • викласти жетон тварини в кутку будь-якого тайла з саваною, відкривши нове місце водопою. Гравець виставляє на жетон міпл фотомисливця і отримує три очки

або

  • додати жетон тварини до місця водопою (другий жетон - 4 очка, третій - 5, четвертий, завершальний - 6 очок). Це повинен бути жетон тварини, яку ще не було на водопої.

Якщо тайл місцевості викладається на порожнє місце, займане позашляховиком, гравець забирає фішку автомобіля, отримує три очки, а потім виставляє джип-позашляховик поруч з будь-яким викладеним тайлом.

 

Очки за завершені об'єкти

  1. Якщо завершена стежка (замкнулася, вперлася з двох сторін в зарості/савану), міпл фотомисливця забирається з неї, а його власник отримує очки за різні види зображених на стежці тварин. Перед отриманням очок гравець може збільшити нагороду, розмістивши на стежці жетон відсутньої тварини.
  2. Якщо завершені зарості (обмежені з усіх боків саванною), міпл фотомисливця забирається з заростей, а його власник отримує очки за різні види зображених в нетрях тварин. Кожен птах приносить по одному очку. Перед отриманням очок гравець може збільшити нагороду, розмістивши в заростях жетон нової тварини.
  3. Якщо завершено водопій (з чотирьох різних тварин складена окружність), міпл фотомисливця забирається з поля, а його власник отримує три очки.

Якщо на завершеному об'єкті виявляється кілька фотомисливців різних гравців, очки отримує гравець з більшою кількістю фотомисливців. У разі рівного розподілу очки діляться навпіл.

 

Кінець гри

Гра закінчується, коли викладений останній тайл місцевості. Гравці додають до своїх результатів:

  • по 1 очку за кожну тварину і кожен символ птиці на незавершеній стежці/ в незавершених заростях, де є їх фотомисливці;
  • по 1 очку за кожен жетон тварини в запасі.

Гравець з найбільшою кількістю очок визнається переможцем.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору