Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Carcassonne: Safari» - тематичний випуск тайловкладальної гри «Каркассон», що вийшов в 2018 році. Це незалежна гра серії з парою цікавих нововведень (а конкретніше - джипи і тварини). Учасникам пропонується озброїтися фотоапаратами і відправитися на африканське сафарі. Цікаво? Тоді Гікач коротко розповість, як в це грати.
Тайловкладальне сафарі
На початку партії тайли місцевості перемішуються і розміщуються стопками обличчям вниз. Стартове поле з трьох квадратів викладається в центрі столу. Поруч з ним розташовуються фішки позашляховиків. Гравці отримують компоненти свого кольору - міпли фотомисливців і слонів (ними відзначаються набрані переможні очки на треку), а також по два випадкових жетона тварин.
Каркассон: Сафарі. Ігровий процес
Гравці ходять по черзі. Активний гравець відкриває один тайл місцевості та з'єднує його ортогонально з одним або декількома раніше викладеними тайлами, продовжуючи загальний малюнок.
Далі гравець може:
- виставити фотомисливця на звірячу стежку на поточному тайлі, якщо вся стежка вільна від інших фотомисливців
або
- виставити фотомисливця в зарості на поточному тайлі, якщо в тих же заростях на інших тайлах немає інших фотомисливців
або
- покласти фотомисливця на баобаб і отримати два жетона тварин (коли баобаб повністю оточений іншими тайлами, гравець повертає фотомисливця і отримує ще два жетони тварин)
або
- перемістити позашляховик на порожній квадрат поруч з викладеним тайлом
або
- викласти жетон тварини в кутку будь-якого тайла з саваною, відкривши нове місце водопою. Гравець виставляє на жетон міпл фотомисливця і отримує три очки
або
- додати жетон тварини до місця водопою (другий жетон - 4 очка, третій - 5, четвертий, завершальний - 6 очок). Це повинен бути жетон тварини, яку ще не було на водопої.
Якщо тайл місцевості викладається на порожнє місце, займане позашляховиком, гравець забирає фішку автомобіля, отримує три очки, а потім виставляє джип-позашляховик поруч з будь-яким викладеним тайлом.
Очки за завершені об'єкти
- Якщо завершена стежка (замкнулася, вперлася з двох сторін в зарості/савану), міпл фотомисливця забирається з неї, а його власник отримує очки за різні види зображених на стежці тварин. Перед отриманням очок гравець може збільшити нагороду, розмістивши на стежці жетон відсутньої тварини.
- Якщо завершені зарості (обмежені з усіх боків саванною), міпл фотомисливця забирається з заростей, а його власник отримує очки за різні види зображених в нетрях тварин. Кожен птах приносить по одному очку. Перед отриманням очок гравець може збільшити нагороду, розмістивши в заростях жетон нової тварини.
- Якщо завершено водопій (з чотирьох різних тварин складена окружність), міпл фотомисливця забирається з поля, а його власник отримує три очки.
Якщо на завершеному об'єкті виявляється кілька фотомисливців різних гравців, очки отримує гравець з більшою кількістю фотомисливців. У разі рівного розподілу очки діляться навпіл.
Кінець гри
Гра закінчується, коли викладений останній тайл місцевості. Гравці додають до своїх результатів:
- по 1 очку за кожну тварину і кожен символ птиці на незавершеній стежці/ в незавершених заростях, де є їх фотомисливці;
- по 1 очку за кожен жетон тварини в запасі.
Гравець з найбільшою кількістю очок визнається переможцем.