Кількість
|
Вартість
|
||
|
Епічний данжен кроулер
Епічна кооперативна гра для тих, хто любить онлайнові RPG і данжен кроулери в похмурому фентезійному антуражі. Настільна гра «Sword & Sorcery» була створена в 2017 році дуетом італійських гейм-дизайнерів Сімоне Романо і Нунціо Сураче, що прославилися кооперативом «Galaxy Defenders». Гра «Sword & Sorcery» продовжує ідеї «Galaxy Defenders», однак може похвалитися більш динамічним геймплеєм, вдосконаленим штучним інтелектом супротивників і просунутою боївкою. Зараз гра займає почесне 65-е місце в рейтингу кращих тематичних ігор на сайті «BoardGameGeek».
БЕЗСМЕРТНІ ДУШІ ГЕРОЇВ
Учасникам пропонується зіграти за героїв, повернутих чаклунством зі світу мертвих - це лютий лицар Екар, жрець гномів Торгар, ельфійськая чарівниця Ауріель, злодійка і вбивця Шая, а також ельфів рейнджер Лайгон зі своїм вірним вовком Фенріром. У героїв можуть бути три типи світогляду: Порядок, Нейтральне і Хаос. Навіть Гікачу зрозуміло, що група не може складатися з героїв з полярним світоглядом.
Душі у героїв безсмертні, але вже дуже слабенькі, тому учасникам треба буде підживлювати їх, добуваючи частки душ. У відновлених героїв будуть відкриватися унікальні здібності, якими вони володіли в колишньому життя. Якщо герой гине, він не виходить з гри - його душа допомагає іншим героям в очікуванні воскресіння.
У грі «Клинок і Чаклунство» дуже цікава система перезарядки здібностей. Після використання здатності гравець перевертає карту сорочкою, де зображений пісочний годинник, а потім кілька рандів повертає карту на 90 градусів, поки здатність не перезарядиться. Чим вище рівень уміння, тим довше триває процес.
ЗАХОПЛЮЮЧІ СЦЕНАРІЇ
Гравці можуть вибрати один з шести сценаріїв або пройти їх в режимі кампанії. Сценарії відрізняються нелінійною розповіддю і несподіваними поворотами сюжету, які забезпечуються картами подій. Проходячи гру в режимі кампанії, гравці прокачують своїх героїв, підвищують їх рівень, отримують нові можливості або розвивають старі. Досягнувши цілей сценарію, учасники отримують в нагороду монети і частки душі в загальний запас.
Під час своїх мандрів гравці зустрінуться з групами слабких зелених ворогів, з більш сильними - синіми і найсильнішими - червоними, здатними протистояти героям поодинці. Герої битимуться з розбійниками, гремлинами і орками, а також з могутнім королем орків або жахливим тролем в фіналі кампанії.
Якщо вам подобаються кооперативні або напівкооперативні данжен кроулери, Гікач радить звернути увагу на «Descent. Мандри в Темряві».