Кількість
|
Вартість
|
||
|
ШЕДЕВР ВІД ХУДОЖНИКА МЕНЦЕЛЯ
Кооперативна пригодницька гра від відомого художника Міхаеля Менцеля, чиї прекрасні ілюстрації можна споглядати в таких хітах, як «Колонізатори», «Кам'яний вік», «Брюгге», «Домініон», «Фіви», «Ульм», «Норія», «Порта Нігра» - да, взагалі-то, в половині класичних євро. Тут потрібно сказати, що другу половину євро-ігор оформив другий художник - великий любитель Середньовіччя Клеменц Франц. Гікач, м'яко кажучи, не є його шанувальником, але про художників він зазвичай говорить або добре, або не говорить зовсім.
Настільна гра «Legends of Andor» вийшла в світ в 2012 році, проте досі вважається однією з кращих у своєму жанрі. У 2012-14 роках гра ставала номінантом конкурсів «Golden Geek», «Les Trois Lys», «Tric Trac» і переможцем конкурсів «Lucca Games», «As d'Or», «Graf Ludo», «Juego del Año», «Ludoteca Ideale», «Nederlandse Spellenprijs» і «Spiel des Jahres».
ПІДГОТОВКА ДО ГРИ
Учасники обирають героїв з унікальними здібностями - гнома, мага, лучника або воїна - і відправляються рятувати світ. Вони беруть планшети героїв, на яких зображені треки сили і волі (кількість кубиків що кидаються в бою). На мальовничому полі розміщуються фішки туману і колодязів, а поруч з полем викладаються таблиця бою, карти легенд і подій. Фішка оповідача ставиться на першу клітку шкали легенди.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці ходять по черзі. Активний гравець робить одну дію - пересування або бій. Герой може пересунутися на будь-яку відстань, витративши по одній годині за кожен пройдений відрізок поля. Час відзначається на спеціальній шкалі. Крім одного з двох основних дій, гравець може виконати скільки завгодно вільних дій, на які не потрібно витрачати час, наприклад, перевернути жетон туману, використати предмет, підібрати скарби, купити очки сили і т.д.
Герой атакує ворога на тій же ділянці поля. Герої-лучники можуть дістати ворога зі суміжної ділянки поля. Кожен раунд бою коштує одну годину. Гравець кидає стільки кубиків, який показник волі героя. До найбільшого значення що випало гравець додає показник сили. Ворог атакує у відповідь. За нього теж кидаються кубики згідно з показником його волі. Вибирається найбільше значення на кубиках що випали, до нього додається сила монстра. Далі сила атаки порівнюється з силою захисту, і той, хто програв, віднімає різницю від значення своєї волі.
ДРАКОНИ І СКАРБИ
Базова гра «Андор» містить шість легенд, які потрібно проходити послідовно. Гравцям пропонується зцілити короля, перемогти дракона, розібратися з ордами монстрів і розгадати таємницю підземної шахти. Легенди складаються з певного числа днів. День завжди триває сім годин. Можна використовувати три додаткових години, однак за кожну перероблену годину доведеться віддати два очка волі. Завершивши день, гравець ставить фішку свого героя на поле «Світанок».
На світанку відкривається карта події, переміщаються монстри-гори та інші істоти. Фішка оповідача просувається далі. Коли оповідач добирається до клітини із зірочкою, відкривається і зачитується наступна карта легенди. Гравці повинні досягти поставленої мети до того, як фішка оповідача дійде до клітини «N». Інакше всі вони програють.