Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кооперативно-детективна гра на розгадування асоціацій із серії «Містеріум». Це самостійний випуск, сумісний з іншими іграми серії. «Містеріум Парк» використовує ту саму механіку, але завдяки спрощеним правилам гра стала легшою і коротшою.
Настільна гра «Mysterium Park» була розроблена в 2020 році Олександром Невським і Олегом Сидоренко, авторами оригінального «Містеріума». Гікач також знає цих українських геймдизайнерів за такими чудовими настілками, як «Сірий кардинал», «Детектив Клуб» і «Пірати 7 морів».
Містеріум Парк гра. Асоціативний карнавальний детектив
Директор парку розваг зник за загадкових обставин, розслідування закінчилося нічим. Відтоді на карнавалі почали відбуватися дивні речі. Деякі стверджують, що вони бачили привида...
Ставши екстрасенсами, учасники гри намагатимуться налагодити контакт з привидом і з'ясувати, що сталося насправді. Протягом шести ночей привид буде показувати слідчим карти видінь. Екстрасенси спробують правильно інтерпретувати видіння і встановити, хто вбив директора і де саме це сталося.
Перебіг гри Mysterium Park
Один гравець стане привидом, а решта - екстрасенсами. Вони грають за різними правилами, але діють спільно. Партія триває 3 раунди. У першому раунді екстрасенси звужують коло підозрюваних. У другому відсівають неправильні локації. Екстрасенси починають третій раунд тільки в разі успішного завершення 1-го і 2-го раундів.
1-й раунд. Зняття підозр
Щораунду привид використовує карту підказки, на якій вказані позиції невинних персонажів на полі для кожного екстрасенса (відзначені відповідним кольором) і місце свідка.
Привид вибирає екстрасенса та дає йому одну або кілька карт видінь, асоціативно пов'язаних з відповідним персонажем на полі. Потім привид добирає карти видінь, щоб на руці було 7 карт. Процес повторюється, поки кожен сищик не отримає від привида карти видінь. Екстрасенси можуть показувати карти видінь один одному, вільно спілкуватися та приймати спільні рішення. Зрештою, екстрасенси виставляють фішки інтуїції свого кольору на вибраних персонажів.
- Якщо був знайдений свідок злочину, ця карта скидається, а на її місце кладеться жетон свідка. Екстрасенс повинен вибрати інше місце для своєї фішки інтуїції.
- Якщо фішка інтуїції екстрасенса знаходиться на правильній карті персонажа, карта скидається, а на її місце кладеться жетон виправдання.
- Якщо фішка інтуїції знаходиться не на тій карті, екстрасенс забирає свою фішку і залишає отримані від привида карти видінь.
За підсумками раунду екстрасенси звужують коло підозрюваних до трьох осіб. Якщо не всі екстрасенси знайшли правильні карти, починається наступний хід - і все повторюється. Якщо й після 6-го ходу відсіяні не всі невинні персонажі, екстрасенси програють.
2-й раунд. Відсіювання неправильних локацій
Замість карт персонажів використовуються карти локацій. Привид бере нову карту підказки. Грають так само, як і в першому раунді, тільки тепер екстрасенси відсівають неправильні місця злочину (шукають закріплені за ними карти локацій). За підсумками раунду екстрасенси обмежують можливе місце злочину трьома картами.
3-й раунд. Виявлення злочинця та місця злочину
Привид перемішує 3 карти підозрюваних і викладає їх в перший ряд на полі. Змішавши 3 карти локацій, привид заповнює ними другий ряд на полі. Далі привид бере нову карту підказки. На карті підказки вказано стовпець (персонаж + локація), який екстрасенси повинні відгадати.
Привид посилає екстрасенсам 2 карти найважливіших видінь. Екстрасенси можуть обговорювати отримані карти. Прийнявши рішення, вони визначають стовпець на полі. Якщо стовпець вказано правильно - всі виграють. Інакше гравці зазнають поразки.
&n
Відеоогляд настільної гри Mysterium Park
bsp;