Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Ні кроку назад! Промо-набір
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки
Видавець GaGa Games
Мова

Мова видання гри.

Російська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 120 - 360 хвилин
Гравців 1 - 2
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Воєнні
Додатковий Настільні ігри, Стратегії, Гікам, Дуельні, Соло, Історія
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

ігрове поле формату А1 із твердого картону
55 карт подій
2 листи з жетонами
2 пам'ятки гравця
2 шестигранних кубика
книга сценаріїв
правила гри
Артикул моделі GG191

Настільна гра Ні кроку назад! (No Retreat! The Russian Front)

Немає в наявності
Артикул: GG191
2 242 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

Масштабний дуельний варгейм про протистояння Радянського Союзу та нацистської Німеччини на Східному фронті Другої світової війни (також відомому як Велика Вітчизняна війна). 

Військово-історична настільна гра «No Retreat! The Russian Front» була розроблена в 2008 році. У 2009 році вийшли доповнення «Na Berlin!» і «No Surrender!». У 2011 році видавництво варгеймів «GMT Games» випустило делюксову версію з доробленими правилами, поліпшеним дизайном і двома доповненнями. Ця версія гри прямо перед вами.

У 2008 році перше видання гри від Victory Point Games потрапило в список номінантів жанрового конкурсу «Charles S. Roberts». У 2011-12 роках делюксова версія «No Retreat! The Russian Front» ставала номінантом конкурсів «Golden Geek», «Origins Awards» і вже переможцем конкурсу «Charles S. Roberts» у категорії «Найкращий варгейм про Другу світову війну». Гікач повинен відзначити, що гра досі входить у ТОП-30 кращих військових ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».

 

Ні кроку назад! гра: від операції «Барбаросса» до взяття Берліна 

Настільна гра «No Retreat! The Russian Front» присвячена подіям Другої світової війни, починаючи з вторгнення німецької армії на територію СРСР у 1941 році до контрнаступу радянських військ і подальшого взяття Берліна в 1945 році. 

Гравцям пропонується 8 сценаріїв: Операція «Барбаросса», План «Блау», Операція «Сатурн», Операція «Цитадель», Операція «Багратіон», «На Берлін!», Турнірний сценарій і альтернативно-історичний, згідно з яким у Червоній армії не було чисток. Сценарії відрізняються стартовою розстановкою та переможними умовами. Кампанію можна почати з будь-якого сценарію. Для любителів одиночної гри є спеціальний модуль.

Гра проходить на гексагональному полі, що представляє собою Східну Європу та європейську частину Радянського Союзу. Кожен гекс - це 100 кілометрів території. Гравці використовують фішки, що позначають військові з'єднання різного типу та сили. Граючий за Німеччину розпоряджається сірими / чорними фішками німецької армії та блакитними фішками союзників (італійців, румунів, угорців, фінів). Граючий за СРСР керує червоними / коричневими фішками.

«No Retreat! The Russian Front» - асиметричний гексагональний картковий варгейм з фішками-каунтерами. Карти розігруються як ресурси або як події. За допомогою карти можна ініціювати якусь історичну подію для Німеччини / СРСР або відновити з'єднання, перемістити його, спровокувати противника на контрудар тощо.

 

Ігровий процес No Retreat! The Russian Front

Противники вибирають один із сценаріїв і дотримуються інструкцій. Кожен ігровий раунд - це 2 місяці війни (в 1945 році - 1 місяць). На початку раунду просувається жетон за шкалою раундів, розігрується подія раунду та перевіряються умови перемоги. Першою завжди ходить Німеччина, а потім СРСР.

Хід гравця ділиться на такі фази:

  1. Добір карт 

Залишивши собі до двох карт, гравець скидає інші карти та добирає 4 нові карти з колоди.

  1. Перевірка постачання

Обидва гравці перевіряють свої лінії постачання. Довжина лінії постачання від джерела постачання до з'єднання не повинна перевищувати чотирьох гексів. Якщо якесь з'єднання не забезпечується, на нього кладеться жетон «Без постачання». Незабезпечене з'єднання втрачає свою зону контролю, воно не може бути покращено, також погіршуються його бойові характеристики та знижується дальність переміщення. У фазу видалення з'єднання з жетоном «Без постачання» забирається з поля.

  1. Організація
  • Поліпшення та вдосконалення з'єднань (пов'язаних сухопутними лініями постачання). Щоб поліпшити з'єднання (перевернути фішку на сильну сторону), гравець за Німеччину повинен скинути 2 карти (з'єднання СС - 1 карта), а гравець за СРСР - 1 карту. З 6-го раунду гравець за СРСР може безкоштовно вдосконалити одне з'єднання в цю фазу. З 13 по 17 раунд СРСР може вдосконалити додаткове з'єднання.
  • Розстановка з'єднань. Нові та відновлені з'єднання виставляються в підконтрольних містах забезпечених постачанням або на сусідніх гексах. Нові німецькі з'єднання виставляються тільки у Великій Німеччині. При відновленні розбитих з'єднань на них кладуться жетони дезорганізації.
  • Перегрупування. Гравець може скинути карти з руки, щоб прибрати жетони дезорганізації.
  1. Переміщення

Гравець переміщує свої з'єднання. Відстань переміщення кожного з'єднання обмежена зазначеною на фішці межею дальності. Можна перекинути свої з'єднання залізницею. Погодні умови - бруд, сніг тощо - скорочують дальність переміщення. Також додаткові очки руху витрачаються на подолання складних ділянок місцевості. 

  1. Бій

З'єднання можуть атакувати ворожі фішки на сусідніх гексах. Перед початком бою активний гравець викладає жетони цілей на ворожі фішки, які він має намір атакувати. Його противник викладає жетони контрударів на гекси, які повинні бути атаковані. За кожен жетон контрудару він повинен скинути одну карту.

Битви розігруються в будь-якому порядку. Противники підсумовують бойову силу на фішках, які беруть участь у битві. Атакуючий може використовувати жетон підтримки. Далі опоненти отримують право розіграти по одній карті. Сила атакуючого ділиться на силу того, що захищається й округляється в меншу сторону. Це число визначає початковий стовпець в таблиці бою. Для визначення підсумкового співвідношення сил потрібно врахувати вплив місцевості, погодних умов, жетонів підтримки й ефектів розіграних карт подій. 

Атакуючий гравець кидає кубик, звіряє результат зі стовпцем підсумкового співвідношення сил і застосовує ефект. Сили обмінюються ушкодженнями, той, хто обороняється відступає, починає контратаку тощо. 

  1. Видалення з'єднань і жетонів з поля

Фішки активного та неактивного гравця з жетонами «Без постачання» прибираються з поля. Також прибираються жетони дезорганізації, «Бліц!» і «Удар!».

  1. Висадка

Переміщувані по залізниці з'єднання здійснюють висадку.

 

Як перемогти?

Щоб перемогти, потрібно:

  • Захопити й утримати ключові гекси. Одна зі сторін повинна контролювати та забезпечувати три ключових для неї гекса;
  • Набрати більше переможних очок, ніж необхідно для раптового розгрому в поточному раунді;
  • Вбити Гітлера. Знищити берлінський гарнізон;
  • СРСР перемагає, якщо набирає 34 або більше очок;
  • Німеччина перемагає, якщо на початку 23-го раунду жетон «Вищої точки» знаходиться вище жетона «На Берлін!».

Якщо нічого такого не відбувається, по закінченню останнього, 28-го раунду перемагає Німеччина.

 

Ігровий процес Ні кроку назад! (No Retreat! The Russian Front)

Недавно узнал, пусть это ребята тут прочтут.
На каждых 2 погибших американских солдат во 2-й мировой приходится:
- 3 британских с доминионами;
- 12 японских;
- 22 немецких;
- 156 советских.
Серьезно... Надежный исторический источник. По Италии данных нет.
Відповісти
Баранюк Владислав, источник, пожалуйста, укажите. Иначе .....
Відповісти
Сергей, Иначе что? Верить не будете? Не верьте...
Відповісти
Пришло время и моего отзыва, т.к. я несколько раз сыграл против разных игроков и за обе стороны.
Игра интересная, но таких эмоций как Илья в знаменитом летсплее против Миши я не получил.
В очередной раз игра подтвердила, что война это тяжелая мужская работа с переживаниями и тяжелым напряжением ума.
Что понравилось. Очень хорошо отражена историчность, особенно когда немцы не могут взять Москву штурмом 2-мя танковыми группами и 2 пехотными армиями у одного хорошо укрепившегося соединения, но прекрасно могут выманить дураков в поле или окружить и заставить жрать ремни и сапоги.
Прекрасно показано, как Сталин заваливает немцев мясом и реально организовать блокаду Ленинграда.
У обоих сторон есть возможность победить.
Представьте себе, что я играл и 10 летним сынишкой и он все прекрасно понял и играет, но мне приходится очень четко следить за игрой, т.к. ошибиться очень просто.
Что не понравилось. Правила хорошо построены, но чтобы начать играть я изучал их месяц, может на это повлиял КОВИД 19, т.к. он действительно серьезно повлиял на способность думать, то ли правила действительно сложные. Автор модернизировал правила, но во многих местах в примерах остались варианты со старой версии, а они напрямую конфликтуют с новой версией, например в ж/д перевозках. Порой правила сами себе противоречат.
До сих пор во время игры периодически заглядываю в правила, т.к. очень много нюансов.
Вывод. Тот кто очень тщательно изучит правила, получит от игры удовольствие, хотя я бы все же порекомендовал "Ось/Союзники" Европа + Тихий океан.

Відповісти
Баранюк Владислав, дякуємо за шикарний, розгорнутий відгук)
Відповісти
Баранюк Владислав, насчет правил согласен. Очень сумбурные. Но на то и варгейм. Они в той или иной степени такие. К тому же русский перевод имеет ляпы даже после правок.
Відповісти
Взял эту игру, чтобы попробовать этот специфический жанр игр. Сама тема игры очень интересна много лет. Если коротко - то, наверное, влюбился в игру :) При этом, не опробовал даже и малой доли её возможностей. По необходимости думать и планировать, а также по её возможностям, сравнить могу только с шахматами, в которых всегда "чего-то" не хватало :) Правила, вроде не сложные, но деталей и тонких моментов достаточно. Но это не портит впечатления вообще. Да и на ошибках учатся :) В общем, игра крутая! Всем, интересующимся данным периодом истории - рекомендую! У игры одна проблема - поиск подходящего противника :) Гикачу, и Гаге, и ГМТ (все на одну букву, странно :)) - спасибо. В общем, будут ещё игры на эту тему, ну или просто интересные игры данной категории, да ещё с русскими правилами - будем брать :)
Відповісти
Ярослав, спасибо за приятный отзыв, в Сумеречную борьбу уже играли, или Уотергейт?)
Відповісти
Гикач-консультант, Уотергейт - перипетии истории США полувековой давности, как мне кажется, довольно странная тема для локализации по эту сторону Атлантики...ну это вопрос не к вас, конечно же... К тому же, в нашей уже новейшей истории таких "уотрегейтов", увы, хоть отбавляй, и каждый день только добавляются новые :) Про "Сумеречная борьба" - думаю... У вас была интересная игра от GMT "Labyrinth", но к сожалению, без правил на каком-то нашем языке :( Пока чесался, так сказать, пока нашёл материалы на русском к ней - то с вашего сайта игра пропала куда-то :) Попробовал бы Holdfast - но и к ней правил не нашёл. В общем, основная проблема в правилах. Карточки, и иной сопутствующий текст - то такое... А правила... Вот нашёл недавно у одной компании интересную для меня игру Blitz! A World in conflict... 56 страниц правил на английском... пока разберёшься - играть перехочется.. :)))
Відповісти
Ярослав, что сказать, не простое хобби вы себе выбрали, так что терпите :D
И будем надеяться что больше варгеймов будет выходить на русском или украинском языках )
Відповісти
Зіграли кілька разів сценарії і одну велику кампанію з 1941 по 1945 рік. У гри прекрасний баланс між глибиною та прототою правил. Чудово показано, як німці, на початку війни надзвичайно сильні, під кінець все більше слабшають, вимушено відступають, а радянські війська навпаки - накопичують силу. На мою думку, саме у кампанії гра розкриває на повну свій стратегічний потенціал. Гра - 10 із 10.
І дуже круто, що Гикач привозить в Україну варгейми ^_^
Відповісти
Арсен Чепурний, дякуємо за відгук. У наші часи, треба, щоб люди вміли думати стратегічно, робимо для цього все що можемо)
Відповісти
Гикач-консультант, Позвольте поинтересоваться, а зачем именно в наше время людям нужно уметь мыслить стратегически? Уж очень интересно, пожалуйста обязательно ответьте. )))
Відповісти
Кто попробовал, поделитесь впечатлениями пожалуйста!
Відповісти
Ще 1 коментар
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору