Кількість
|
Вартість
|
||
|
Друга гра трилогії «Західного королівства». Якщо порівнювати з «Архітекторами», то це більш глибоке євро з механіками виставлення робочих, планування, побудови рушія і оптимізації планшета. Настільна гра «Paladins of the West Kingdom» вийшла в 2019 році. Автори ті ж - новозеландці Ес Джей Макдональд і Шем Філіпс (читачі Гікача добре знають його по грі «Вікінги північного моря»).
Перед вами польське видання. Ви можете купити російську або англійську версію гри.
«Паладини Західного королівства» гра: Хто з мечем до нас прийде?
Дії гри відбуваються в 900 році від Різдва Христового. Кордони Франкського королівства терзають сарацини, вікінги і візантійці. Гравцям пропонується перенестися в ті часи і зайнятися вирішенням проблеми. В процесі партії вони будуть нести слово Боже, спрямовувати робочих на будівництво форпостів і укріплень і захищати поселення від ворогів за допомогою лицарів-паладинів. В кінці переможе гравець з найбільшою кількістю очок.
Ігровий процес Paladins of the West Kingdom
Партія триває 7 раундів. На початку раунду жетон першого гравця передається наступному учаснику за годинниковою стрілкою. Відкриваються карти королівських замовлень, королівської прихильності і карти таверн. Кожен гравець добирає три карти зі своєї колоди паладинів:
- одного паладина гравець вибирає для поточного раунду і викладає взакриту зліва від планшета;
- карту другого паладина гравець кладе зверху колоди;
- карту третього паладина гравець кладе під колоду.
На карті паладина зазначено, робочих якого типу він дає в цьому раунді. Також на карті наведені характеристики паладина (сила, віра) і унікальні здібності.
Учасники по черзі відкривають карти паладинів і вибирають карти таверн. Активний гравець перевертає карту паладина та отримує двох зазначених робітників. Далі він вибирає карту таверни і отримує чотирьох зазначених робітників. Карта таверни повертається на 90 градусів, вона стає недоступною для інших гравців.
Гравці по черзі виконують по одній дії, поки всі не спасують. Дією вважається виставлення одного або декількох робочих в локації на особистих планшетах або на карти королівської прихильності. Дії в лівій частині планшета - це побудова рушія і отримання ресурсів. Дії в правій частині планшета - переможні очки і прокачування характеристик.
Раунд закінчується, коли всі гравці спасують. Решта карт городян скидається і відкриваються нові карти. Те ж саме відбувається з картами загарбників. Карти таверн відправляються в скид, а робітники з карт королівської прихильності повертаються в загальний запас.
Дії на планшеті
- Розвиток. Гравець переставляє крайню ліву фішку майстерні з треку у верхній частині планшета на вільне місце дій в правій частині планшета. При цьому він відразу отримує робочого, вказаного на щойно відкритій клітці треку.
- Вербування. Дозволяє отримати карту городянина з унікальними здібностями. Найняті городяни діють до кінця гри.
- Полювання і торгівля. Тут можна отримати провіант або срібло.
- Молитва. Витративши ченця і срібло, гравець може повернути в резерв усіх робочих, виставлених в будь-якому місці дії на планшеті.
- Змова. Тут можна отримати одного злочинця (фіолетовий робочий) і одну карту підозри. У певний момент гри учасник з найбільшою кількістю карт підозр отримує карту боргу.
- Доручення. Витративши робітників і провізію, можна переставити крайнього лівого ченця з треку вгорі планшета на ігрове поле. Відстань залежить від параметра віри.
- Укріплення. Можна викласти карту стіни над планшетом, витративши робітників і провізію. Кожен наступний фрагмент стіни вимагає більшої кількості провізії і впливу.
- Гарнізон. Витративши робітників і провізію, гравець переставляє крайній лівий форпост з треку вгорі планшета на ігрове поле. Дальність розміщення залежить від параметра сили.
- Глечики. Витративши робітників і срібло, можна переставити глечик і отримати бонуси.
- Атака. Витративши робітників і срібло гравець атакує обраного загарбника. Сила гравця повинна бути більше або дорівнювати силі загарбника. Бракуючу силу можна купити за срібло. Перемігши ворога, гравець отримує зазначену на його карті нагороду.
- Хрещення. Замість атаки загарбників, можна спробувати звернути їх у свою віру. Гравець витрачає робітників і срібло і отримує потім дві одиниці сили в нагороду.
Кінець гри
Після сьомого раунду, гравці переходять до підрахунку очок. Очки нараховуються за:
- виконані королівські замовлення;
- становище маркерів на треку параметрів;
- трек розвитку (виставлено 6 або більше майстерень);
- трек доручень (виставлено 5 або більше ченців);
- укріплення (за 5 або більше стін);
- трек гарнізонів (виставлено 5 або більше форпостів);
- трек глечиків (виставлено 5 або більше);
- загарбників, звернених до християнської віри;
- срібло / провізію (1 очко за кожні три одиниці).
Учасники втрачають очки за карти боргів. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.