Кількість
|
Вартість
|
||
|
Тайлоукладувальна сімейна гра про створення парку дикої природи. Настільна гра «Habitats» була розроблена в 2016 році голландським геймдизайнером Корне ван Морселем, автором гри «Factory Fun» і «Samara». «Habitats» - нескладна та нетривала гра, яка, на думку Гікача, сподобається і дітям, і дорослим.
Перед вами українське видання від iGames, яке може похвалитися вбудованим органайзером і зручною коробкою подарункового виду з оновленим артом. З внутрішньої сторони цієї красивої бляшаної коробки зображений трек для підрахунку очок і місця для тайлів завдань.
Парк менеджер гра: управління природним заповідником
Учасники гри займуться будівництвом парків дикої природи. Вони будуть розширювати свої заповідники тайлами ландшафтів, підбирати відповідну флору для різних представників фауни, прокладати туристичні маршрути і зводити оглядові майданчики. Виконуючи цілі сезонів, гравці будуть отримувати переможні очки. В кінці гри вони також отримають очки за тайли парку, що відповідають вимогам.
Перед початком партії на поле викладається три випадкових тайла завдань. Гравці розміщують перед собою стартові тайли в'їзду в парк. З тайлів парку формується ринок, джипи гравців виставляються на протилежних сторонах цього ринку.
Ігровий процес Habitats
Партія триває три сезони. У кожному сезоні учасники здійснюють певну кількість ходів (залежить від числа гравців).
Хід гравця складається з чотирьох етапів:
- Отримання тайла парку
Гравець може взяти тайл парку, розташований спереду, праворуч або ліворуч від його джипа.
- Переміщення джипа
Джип заїжджає на місце отриманого тайла. Багажник повертається в ту сторону, звідки приїхав джип.
- Додавання тайла на ринок
Новий тайл парку кладеться в те місце, яке звільнив джип.
- Додавання тайла в парк
Отриманий тайл розміщується в парку гравця - поруч з будь-якою ділянкою, аби він не перекривав дорогу.
Кінець сезону і кінець гри
Сезон закінчується, коли гравці зроблять достатню кількість ходів. Настає проміжний підрахунок очок. Учасники порівнюють, хто з них краще впорався з поточним завданням. Очки даються за перше, друге та третє місце. Призери просувають свої фішки по треку на вказане число поділок.
Гравці отримують очки за найбільші регіони (суміжні ділянки одного типу місцевості), різні типи ландшафту, різноманітність флори, найдовші алеї, найкоротші відстані до дороги, до в'їзду в парк і т.д.
Після третього сезону гравці отримують додаткові бали:
- за тварин, якщо поруч знаходяться необхідні типи ландшафту;
- по 1 очку за кожну квітку;
- за оглядові вишки, якщо в полі зору знаходяться квіти або тварини;
- за туристів, якщо в парку є тайли потрібного типу;
- за дороги, якщо вони оточені ділянками парку.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Відеоогляд настільної гри Парк Менеджер