Кількість
|
Вартість
|
||
|
Карткова гра за мотивами відомої гри «Шакал». Настільна гра «Jackal: The Cardgame» вийшла в 2015 році. Її теж розробив Дмитро Кибкало, автор оригінального «Шакала» (читачі Гікача також знають його по компанійським іграм «Йорж» та «Comparity»).
Шакал. Карткова гра: пошуки піратських скарбів
Jackal: The Cardgame - швидка пригодницька гра з механікою планування дій. Учасники гри стають флібуст'єрами і відправляються на пошуки піратських скарбів. Вони прагнуть розіграти карти дій так, щоб добути скарби раніше суперників. В кінці гри перемагає найбагатший гравець.
Перед початком партії гравці отримують по 5 випадкових карт дій з відповідної колоди. Перший гравець відкриває верхню карту з колоди островів. Пригоди починаються!
Ігровий процес
Учасники дивляться на відкриту карту острова і вирішують, куди попрямують їх пірати.
- Клітина з білим прапором на острові позначає звичайне місце висадки піратів;
- Червоний / синій прапор - можливе місце висадки хитрих піратів;
- Клітини з пастками / перешкодами вимагають витратити додаткове очко руху;
- Розбійників / аборигенів можна пройти тільки зі зброєю;
- Клітини зі скринями дозволяють отримати 1-3 монети.
Карти дій переміщують піратів по горизонталі, по вертикалі або по діагоналі. Є і спеціальні карти:
- Дикий кінь дає можливість походити буквою Г, як у шахах;
- Карта подвоєння дозволяє використовувати карту дії двічі;
- П'ятниця, проводить крізь пастки / перешкоди без втрати очок руху;
- Зброя дозволяє подолати клітину з розбійником / аборигеном;
- Ром змушує суперника пропустити один хід
- Карта прапора дає можливість стартувати на клітині з відповідним прапором.
Гравці викладають взакриту вибрані карти дій. Коли всі будуть готові, карти відкриваються і пірати переміщаються.
Якщо на клітині зі скарбами виявляється один пірат, він забирає все золото. Якщо до клітини зі скарбом добираються кілька піратів, перший отримує золото за кількістю скринь, а кожен наступний - на одну монету менше.
Пірати отримують по одній карті. Якщо на руці менше чотирьох карт, гравець добирає відсутні. Перед новим раундом у кожного пірата на руці має бути мінімум чотири карти.
Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою. Він відкриває нову карту острова.
Починається новий раунд. Грають до останньої карти острова. Пірат з найбільшою кількістю монет стає переможцем.