Кількість
|
Вартість
|
||
|
Соціально-детективна розмовна гра для великої компанії. Настільна гра «Human Punishment: Social Deduction 2.0» була розроблена в 2018 році. Гра використовує перевірені часом механіки, вона може похвалитися захоплюючим геймплеєм і карколомним артом.
«Human Punishment: Social Deduction 2.0» отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek» та увійшла в список номінантів кількох конкурсів як найкраща паті-гра та найстильніша гра. Гікач пророкує дуже швидку появу цієї настілки на вершині рейтингу кращих товариських ігор.
Судний день гра: «Мафія» у кіберпанковому світі майбутнього
Гра переносить учасників у недалеке майбутнє, де велика частина людей вимерла, а машини повстали проти решти. Гравці приєднаються до однієї з протиборчих сторін. В процесі партії вони постараються дізнатися, хто є хто, і розправитися зі своїми ворогами.
На початку гри учасники отримують карти секретних ролей, вірності та програм. Подивившись отримані карти, гравці дізнаються, до якої фракції вони належать - людей, машин або ізгоїв. Фракція визначається по більшості карт з символами одного типу. Карта вірності x2 рахується за дві карти. Якщо на карті написано: «Завжди машина», то можна і не брати до уваги символи - в цій партії ви будете машиною.
Ігровий процес Human Punishment: Social Deduction 2.0
Учасники ходять по черзі. Дії активного гравця залежать від того, чи тримає він зброю.
Якщо гравець беззбройний, він виконує одну з трьох дій:
- Підглядає одну карту вірності будь-якого гравця.
- Бере карту зброї з центру столу (пістолет, гвинтівку, напарника...), вибирає іншого гравця та направляє зброю на нього. Ракетниця дозволяє вибрати відразу дві цілі, а лазер - вибрати ціль у момент пострілу.
- Бере карту програми з колоди.
Якщо гравець озброєний, він виконує одну з трьох дій:
- Кидає зброю. Карта зброї повертається в центр столу.
- Обирає нову ціль. Зброя направляється на іншого гравця.
- Стріляє по вибраній раніше цілі. Ціль отримує пошкодження або відкриває карти вірності / ролі. Пістолет, ракетниця та напарник після пострілу дозволяють добрати з колоди карту програми. Використана зброя повертається в центр столу.
Обговорення, само собою, вітаються. Гравці можуть говорити як правду, так і блефувати.
Крім основної дії, гравець може розіграти скільки завгодно своїх програм. У кінці ходу в активного гравця повинно залишатися не більше двох карт програм.
Кінець гри
Гравці починають партію з двома одиницями життя. Напарник, деякі ролі та програми можуть відновити одне життя або воскресити загиблого.
Коли персонаж гине, гравець відкриває його карти. Далі він оголошує фракції - машини, люди, ізгої - а ті гравці, що вижили, закривши очі, піднімають пальці вгору, позначаючи свої фракції. Якщо знищені всі машини й ізгої або вбиті всі люди, гра закінчується.
- Люди перемагають, якщо знищені всі машини й ізгої;
- Машини перемагають, якщо вбиті всі люди;
- Ізгой перемагає, якщо він залишається останнім вцілілим.