Війна Персня (War of the Ring) - масштабна воєнна стратегія за мотивами трилогії Дж. Р.Р. Толкіна «Володар Перснів». Учасникам гри пропонується очолити ворожі сторони - Вільні Народи й війська Тіні. Поки триває війна за панування в Середзем'ї, Фродо та Братство Персня прямують до Мордору, щоб знищити Єдиний Перстень у полум’ї Вогняної Гори й перетворити війська Саурона на пил.

Настільна гра «Війна Персня» має високі рейтинги на сайті «BoardGameGeek»: наразі вона займає друге місце серед воєнних ігор, шосте серед тематичних і десяте в загальному заліку найкращих ігор світу.

Війна Персня. Епічна воєнна стратегія

Гра ведеться доти, доки одна зі сторін не здобуде перемогу. Ігровий раунд поділяється на кілька фаз.

  • У фазу «Братства» гравець за Вільні Народи може оголосити розташування Братства й активувати один з вільних народів, якщо Братство перебуває в місті чи фортеці цього народу.
  • У фазу «Гонитви» гравець за Тінь розміщує свої кубики в комірках гонитви. Загальна кількість кубиків не повинна перевищувати чисельність Братства. Далі гравці кидають усі кубики, крім призначених для гонитви.
  • В основній фазі «Дій» гравці по черзі виконують різні дії з використанням кубиків.
  • У фінальній фазі раунду перевіряють умови перемоги.

Виконання дій

Залежно від символів на гранях кубиків гравці можуть виконувати різні дії в основну фазу:

  • «Персонаж» дозволяє переміститися лідеру з військом або атакувати противника. Також Тінь може перемістити назґулів, а Вільні Народи - розіграти карту події, просунутися треком Братства, приховати Братство, відокремити від нього супутників або перемістити супутників.
  • «Військо» дозволяє пересувати свої війська й атакувати ворожі.
  • «Мобілізація» дозволяє наймати підкріплення.
  • «Подія» дозволяє взяти одну карту події або зіграти карту події з руки.

Події поділяються на військові й героїчні. Карти подій можна використовувати в бою.

Перебіг битви

Гравці атакують ворожі армії за допомогою деяких карт подій і символів «військо» та «персонаж» на кубиках. Гравець-нападник може направити в бій як усе військо, так і його частину. Гравці отримують кубики за кількістю загонів (максимум - 5). Лідери у військах дозволяють перекидати кубики. Суперники розігрують карти подій як бойові карти, кидають кубики, перекидають їх і прибирають втрати. Битва закінчується, якщо знищена одна з армій, якщо хтось відступив або нападнику розхотілося атакувати.

Умови перемоги

  • Тінь перемагає, якщо вплив Персня на Персненосців досягає значення 12 на відповідному треку.
  • Вільні Народи перемагають, якщо Єдиний Перстень знищений.

Тінь святкує воєнну перемогу, якщо контролює поселення вільних народів, що дають 10 переможних очок загалом. Так само виграють Вільні Народи, якщо контролюють міста й фортеці Тіні на 4 переможні очки загалом.