Кількість
|
Вартість
|
||
|
ШВИДКИЙ ДЕТЕКТИВНИЙ КООПЕРАТИВ
Настільна гра «Rising 5: Runes of Asteros» - швидкий детективний кооператив про пошуки рунного коду на планеті Астерос. За легендою, місцевий король одного разу переміг якийсь Древній жах, загнав його в портал і запечатав потужними рунами. Однак з тих пір пройшло кілька тисяч років: руни ослабли, а зачароване зло, навпаки, зміцніло. Щоб запобігти звільнення зла, на Астерос прибуває команда кращих галактичних агентів. Метою операції «Схід 5» є перезапечатування порталу. Але спочатку агентам потрібно дізнатися старий рунний код...
МАЙСТЕР АБО МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК
В настільній грі «Схід 5: Руни Астероса» учасникам пропонується зіграти за команду суперагентів. Щоб перемогти, гравці повинні відшукати потрібні руни і розташувати їх в правильному порядку. Руни загадує гравець-майстер або мобільний додаток на смартфоні / планшеті. За допомогою програми можна сканувати поточні руни або вводити їх вручну. Якщо учасники не можуть або не хочуть використовувати додаток, одному гравцеві доведеться стати майстром. Майстер визначає порядок рун, пов'язує руни з символами і ділиться інформацією в міру просування розслідування.
ПІДГОТОВКА ДО ГРИ
На мальовничому ігровому полі розміщуються колоди карт територій та енергетичні кристали вівтаря. Навколо порталу викладаються жетони випадкових рун. Лічильник Червоного Місяця виставляється на третій поділ треку затемнення. Залежно від складності в колоду героїв замішується кілька карт Червоного Місяця. Якщо ви граєте вперше, Гікач не радить замішувати більше трьох карт.
ЗДІБНОСТІ ГЕРОЇВ
Учасники не прив'язані до конкретних героїв. Гравець може походити будь-яким героєм, розігравши його карти. Кожен герой володіє унікальною здатністю. Оракл міняє місцями руни навколо порталу або міняє місцями руни на порталі і руни в резерві. Елі відсуває назад лічильник Червоного Місяця. Нова може раптово атакувати будь-якого монстра на полі. Відлуння пересуває інших героїв. Хал копіює здатність будь-якого героя в тій же локації.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
У свій хід гравець може розіграти скільки завгодно карт одного героя з руки і зробити відповідну кількість дій тим же героєм. Обраного героя можна пересунути в будь-яку локацію, запечатати портал, якщо на вівтарі є чотири кристала, або відкрити карту території в локації. Карта може виявитися монстром, союзником або артефактом. З монстром доведеться битися негайно. В кінці ходу гравець поповнює руку мінімум однією картою. Якщо відкривається Червоний Місяць, лічильник просувається на стільки поділів, скільки символів місяця на всіх картах відкритих монстрів.
ЗАПЕЧАТУВАННЯ ПОРТАЛУ
При запечатуванні порталу гравець робить фото рун або звертається до майстра. Додаток / майстер покаже різні символи різного ступеня яскравості, які можуть означати, що руна не входить в код порталу, входить, але стоїть не на своєму місці або ж знаходиться на своєму місці. Дедуктивним чином, перебором або методом наукового тику учасники обчислюють відповідність рун і символів. Якщо гравці отримують можливість скористатися підказкою, майстер / додаток показує їм символ запитаної руни.
БИТВА З МОНСТРОМ
Перед боєм з монстром гравець може звернутися за допомогою до своїх колег. Якщо у них є карти того ж героя, вони можуть скинути їх, збільшивши силу героя. Також герой отримує +1 до сили, якщо в тій же локації присутні інші персонажі. Далі гравець кидає кубик битви і додає до сили значення що випало. Щоб перемогти монстра і отримати нагороду, сила героя повинна бути не меншою, ніж сила монстра. Затемнення на кубику означає автоматичний провал. Поразки героїв прискорюють затемнення.
ПЕРЕМОГА І ПОРАЗКА
Гравці перемагають, якщо знаходять загадані руни і розташовують їх у правильному порядку. Якщо настає повне затемнення Червоного Місяця (лічильник досягає останнього поділу на треку) або закінчуються карти в колоді героїв, учасникам зараховується поразка.