Кількість
|
Вартість
|
||
|
ДРУГЕ НАШЕСТЯ ІНОПЛАНЕТЯН
Колодобудівна дуельна стратегія, заснована на одноіменному романі Герберта Уеллса. Цього разу марсіани набагато краще підготувалися до вторгнення, зміцнивши імунітет проти хвороботворних бактерій. Висадившись в Шотландії, вони мають намір нарешті дійти до Лондона. Одному гравцеві пропонується зіграти за прибульців. Інший гравець буде протистояти інопланетянам, керуючи збройними силами Великобританії.
АСИММЕТРИЧНА ДУЕЛЬ
Настільна гра «War of the Worlds: The New Wave» була розроблена в 2017 році російським гейм-дизайнером Денисом Пластиніним, автором постапокаліптичної стратегії «Badlands: Аванпост людства».«Війна світів» - абсолютно асиметрична гра: мало того що протиборчим сторонам покладені унікальні карткові колоди, так у них ще й різні типи будівель і бойових одиниць. У кожної фракції гравця свій стиль гри, свої цілі і свої переможні стратегії, що не може не радувати Гікача, люблячого асиметрію на столі.
ПОЧАТКОВА ПІДГОТОВКА
Перед початком партії гравці роблять стартову розстановку сил на полі. Потім вони беруть по десять початкових карт і замішують їх у колоди добору. З інших фракційних карт гравці формують колоди пропозицій. Вони добирають по п'ять карт в руку і відкривають по п'ять карт зі своїх колод пропозицій, викладаючи їх в ряд. Гікач зазвичай називає такі ряди торговими.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці ходять по черзі. Починає завжди гравець за інопланетян. Активний гравець розігрує карти з руки і відправляє їх в скидання. Нерозиграні карти теж відправляються в скидання. Багато з карт приносять ресурси, за які можна купувати карти з торгового ряду. Придбані карти кладуться в скидання. Люди можуть атакувати триніжки і споруди інопланетян, завдаючи їм шкоди. Триніжки і НЛО можуть атакувати і прибирати з поля маркери населення, споруди і юніти людей.
Карти дій дозволяють здійснювати різні дії, наприклад, переміщати населення, знищувати населення і т.д. Карти будівель дають можливість викладати на поле жетони будівель, що дають різні бонуси. За допомогою карт юнітів можна збільшувати чисельність збройних сил. В кінці ходу гравець добирає в руку п'ять нових карт з колоди добору. Якщо в колоді закінчуються карти, гравець формує нову з карт скидання. Загалом, колодострой як він є.
ЦІЛІ СТОРІН
Завдання інопланетян - тотальне знищення населення Великобританії. Щоб перемогти в грі, вони повинні прибрати з поля всі маркери населення. У людей інша ціль. Щоб зупинити вторгнення, вони повинні нанести марсіанській армії тридцять одиниць пошкодження. Коли будь-яка сторона досягає своєї цілі, гра негайно завершується. Ця сторона перемагає в грі.
Якщо вам подобається механіка колодобуду, Гікач радить звернути увагу на ігри «Домініон. Друга редакція», «Зоряні імперії. Подарункове видання», «Зоряні імперії: Колоніальні війни», «Кодекс», «Битви Героїв», «Світи Ктулху», «World of Tanks: Rush» чи «Mythotopia». А якщо ви любите дуелі, Гікач радить ознайомитися з іграми з категорії «Дуельні».