Кількість
|
Вартість
|
||
|
Пригодницький данжен кроулер по всесвіту «Вархаммер 40К». Це незалежний і самодостатній випуск популярної старої гри «Warhammer Quest» з безліччю нових цікавих знахідок.
Настільна гра «Warhammer Quest: Blackstone Fortress» була розроблена в 2018 році знаменитим Джервісом Джонсоном, творцем «Blood Bowl», «Warhammer 40,000» та «Necromunda».
«Вархаммер Квест: Чорнокам'яна фортеця» має відмінні оцінки і відгуки на сайті «BoardGameGeek». Гра поки не вибралася на вершини рейтингів, але Гікач не сумнівається, що з такими оцінками вона скоро там буде, особливо в топі найкращих тематичних ігор.
Секрети Чорнокам'яної фортеці
Чорнокам'яні фортеці - величезні космічні кораблі, створені Стародавніми в незапам'ятні часи. Головною зброєю таких фортець є варп-гармати, здатні влаштовувати розломи простору і знищувати цілі планети. Воїтель Хаосу Абаддон використовував цих літаючих велетів у своїх Чорних хрестових походах.
Донедавна вважалося, що в галактиці не залишилося Чорнокам'яних фортець, але ось в Західних Межах була виявлена одна з них. Учасникам гри пропонується стати відважними дослідниками і відправитися в глиб Чорнокам'яної, щоб знайти виявлений сканерами сховок. Грати можна соло, кооперативно або проти оверлорда - гравця, який буде керувати ворожими істотами.
Пошуки таємного сховища
Пригода складається з декількох експедицій з космопорту Переддень в надра Чорнокам'яної фортеці. Гравці будуть переміщатися між локаціями в стародавніх кабінах, а запускати ці кабіни за допомогою карт підказок.
В процесі гри учасники будуть знаходити стародавні скарби і добувати відомості про місцезнаходження схованки. У цьому секретному сховищі знаходиться неймовірно потужна штука, яка випромінює потоки енергії. Але мало відшукати приховане приміщення, треба ще підкорити чотири оплоти навколо схованки. За законом жанру, в кінці дослідників чекає фінальна битва з вартовими сховища.
Деталі для мініатюр поставляються в литниках. Фігурки авантюристів і мешканців Чорнокам'яної збираються з деталей за принципом «пуш-фіт». Справжні майстри склеюють деталі і фарбують зібрані фігурки. Виходить так само гарно, як на викладених Гікачем фотографіях зліва.
Ігровий процес «Warhammer Quest: Blackstone Fortress»
Експедиція складається з раундів, а кожен раунд ділиться на три етапи:
- Дослідження. Лідер відкриває верхню карту з колоди дослідження. Від команди може знадобитися пройти випробування або битися з ворогами. На карті бою вказана схема створення поля битви.
- Відновлення. Дослідники намагаються відновитися і залікувати рани, проходячи перевірки на кубиках.
- Зміна лідера. Маркер лідера передається наступному гравцеві за годинниковою стрілкою. Тут же гравці можуть обмінятися картами.
Бій з ворогами
Бій триває кілька ходів, кожен хід складається з чотирьох фаз:
- Доля
Лідер кидає п'ять кубиків долі і розміщує їх на планшеті Переддня. Кубики з однаковими результатами скидаються, решта йде в область доступних для використання.
- Ініціатива
- кожен гравець кидає стільки кубиків активності, скільки порожніх (незакритих ранами) слотів у нього на планшеті. Після цього кубики що випали розміщуються на планшеті.
- лідер перемішує колоду ініціативи і рандомно викладає карти під лічильником бою.
- дослідники, які бачать один одного, при бажанні можуть поміняти місцями свої карти ініціативи.
- гравець може витратити кубик активності, щоб спробувати провернути гамбіт. Гравець кидає кубик дій, відповідний до його спритності. У разі успіху можна змінити місцями карту дослідника з сусідньою картою ініціативи, а при критичному успіху - з будь-якою.
- Активність
Дослідники і вороги активуються в порядку розташування карт ініціативи. У кожної дії є своя ціна. Щоб використовувати кубик, його значення не повинно бути менше ціни дії. Крім власних кубиків активності, гравець може взяти до двох загальних кубиків долі з планшета Переддня.
Витрачаючи кубики, активний дослідник переміщається, лікується, б'ється або шукає корисні речі. Ще він може викликати кабіну, щоб команда могла чкурнути, якщо запахне смаженим.
При атаці гравець вибирає ціль на лінії видимості, вимірює дальність і вибирає кубик дій в залежності від зброї і відстані. Якщо на кинутому кубику випадає успіх, ціль отримує одну одиницю урону, а якщо критичний успіх - три одиниці урону.
Активний ворог кидає чорнокам'яний кубик. Для випавшого результату в таблиці поведінки ворога шукається стовпець поточної ситуації. Таким чином, ми дізнаємося, що робить ворог.
- Події
Дослідники можуть чкурнути, якщо всі вони знаходяться на гексі відбуття кабіни. В іншому випадку бій триває. Лідер кидає чорнокам'яний кубик і розігрує якусь подію.
Завершення експедиції
Експедиція завершується, якщо:
- за підсумками бою всі герої виведені з ладу;
- герой помирає на етапі відновлення;
- так вирішують всі гравці на етапі дослідження (перед тим як тягнути наступну карту дослідження).
Авантюристи повертаються в Переддень, щоб відновитися, поміняти знайдені скарби на ресурси і дізнатися, що буде далі.
Дослідники провалюють кампанію, якщо закінчується колода спадку або в резерві залишається менше чотирьох героїв що вижили. Операцію «Чорнокам'яна фортеця» можна починати заново ... якщо ви, звичайно, хочете дізнатися, що ж знаходиться в схованці.