Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гікорі, дікорі, док.
Годинник все цок та цок.
Тут мишка йде.
Він першу б'є,
І мишка шусть у куток!
Чудова сімейна гра з механікою обертання робітників. «Hickory Dickory» - гра 2023 року від видавництва «Plaid Hat Games», яке подарувало світу такі красиві настільні ігри, як «Про мишей і таємниці», «Плюшеві казки» та, звісно ж, локалізовані Гікачем «Утрачені моря».
Настільна гра «Hickory Dickory» - неймовірно красиве євро середньої складності, яке ідеально підійде для сімейних посиденьок. Гікач гарантує, що гра сподобається всім учасникам, незалежно від віку чи ігрового досвіду.
Гікорі Дікорі Гра про мишей і годинник
У грі «Гікорі Дікорі» ви керуватимете мишами, що переміщуватимуться стрілками годинника із зозулею. Збирайте предмети, здобувайте за них очки й намагайтеся заповнити ваш планшет пошуку предметів.
Ігровий раунд закінчується після повного оберту хвилинної стрілки. Коли хвилинна стрілка зупиняється на наступному числі, миші можуть зістрибнути на комірку, щоб застосувати її ефект, або ж застрибнути на стрілку, щоб дістатися іншої комірки.
Першими активуються миші на кінці стрілки. Вони мають перевагу, але є ризик, що їх скинуть зі стрілки. Гра завершується після п'ятого оберту хвилинної стрілки, коли годинна стрілка вказує на північ. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок!
Перебіг гри Hickory Dickory
- Перемістіть хвилинну стрілку на наступне число годинника.
- Активуйте кожну мишу на хвилинній стрілці з кінця до початку стрілки.
- Активуйте кожну мишу у внутрішній частині комірки, на яку вказує хвилинна стрілка, згідно з треком пріоритету.
Хід миші
Гравець, чия миша активується, вибирає дію.
Миша на хвилинній стрілці може виконати одну з двох дій:
- ЗАЛИШИТИСЯ на своїй позиції на хвилинній стрілці
АБО
- ЗІСТРИБНУТИ в зовнішню частину комірки, на яку вказує стрілка, забрати жетон (якщо він там є) і ЗАСТОСУВАТИ ефект комірки.
Миша у внутрішній частині комірки може виконати одну з двох дій:
- Переміститися в зовнішню частину комірки, забрати жетон (якщо він там є) та ЗАСТОСУВАТИ ефект комірки.
АБО
- ЗАСТРИБНУТИ на хвилинну стрілку.
Якщо на стрілці немає вільного місця, миша займає місце на початку стрілки, посуває кожну мишу на 1 позицію і зіштовхує мишу на кінці стрілки. Якщо мишу зіштовхують зі стрілки, вона може зістрибнути в зовнішню частину комірки, на яку вказує стрілка, АБО перестрибнути в зовнішню частину попередньої комірки.
Ефекти комірок дозволяють:
- Пошукати предмети, узявши жетони з мішечка.
- Сходити за жетонами в крамницю маленького павучка.
- Обмінятися жетонами з мишами того самого кольору, які перебувають в тій же локації або на стрілці, яка вказує на цю локацію.
- Стрибнути мишею вперед на відстань до 3 локацій.
- Отримати фішку пустуна або перемістити його.
- Отримати карту прихильності.
- Піднятися своїм верхолазом по ланцюгу годинника, щоб здобути переможні очки.
Коли миші доставляють предмети, гравець отримує переможні очки за кожен доставлений жетон предмета та бонусні жетони з карт прихильності. Також гравець здобуває очки, якщо виконує завдання короля Зозуль.
Кінець гри
Раунд завершується після повного оберту хвилинної стрілки, коли всі миші в комірці «12» виконують свої ходи. Годинну стрілку треба пересунути на наступне число годинника. Гра закінчується, коли годинна стрілка досягає «12».
Наприкінці гри здобудьте додаткові переможні очки:
- Здобудьте по 5 очок за кожен заповнений ряд і стовпчик на вашому планшеті пошуку предметів.
- Зберіть всі позосталі жетони предметів на картах ваших мишей і здобудьте за них очки, як за першу частину доставлення предметів (без виконання завдань і розміщення жетонів на планшеті пошуку).
Гравець із найбільшою кількістю очок перемагає і здобуває прихильність короля Зозуль.