Кількість
|
Вартість
|
||
|
Після нас настільна гра: орангутанги та шимпанзе правлять світом
Після недбалого використання природних ресурсів Землі велична цивілізація залишилася в минулому. Та поступово відновлюючись, планета стала територією панування тварин – цілих племен мавп, що йдуть новим шляхом еволюції.
«After Us» – гра від геймдизайнера Флоріана Сірієйша з улюбленою механікою Гікача – побудовою власної колоди, та з яскравими ілюстраціями від талановитого художника, відомого оформленням «Племен вітру» та «Ольтре».
Перебіг гри
На початку партії колода кожного гравця містить карти мавп лише одного типу – тамарини, а в ході гри гравці розбудовуватимуть свою колоду на власний смак. Кожен раунд складається з трьох фаз:
- Збір племені. Кожен гравець дістає зі своєї колоди 4 карти та розміщує їх в ряд під планшетом так, щоб отримати з них максимальну вигоду. Символи на картах розміщені таким чином, що можуть збігатися з комірками на сусідніх картах. Лише поєднані комірки або дозволяють зробити обмін, або дають гравцеві вказані ресурси, які в свою чергу можна обмінювати на переможні очки. Всі «закриті» клітинки активуються у такому порядку: зліва направо, зверху вниз.
У грі є чотири типи ресурсів: злаки, квіти, фрукти та енергія. Енергію, окрім ефектів на картах, можна витратити на використання одного з жетонів предметів, яких в кожній партії буде три. А витративши 4 очки люті можна позбавитися слабкої карти мавпи з відкритих карт та отримати за це бонус люті, вказаний на карті.
- Вербування. Гравець таємно обирає один з чотирьох жетонів найму, який дозволяє отримати нову карту мавпи певного типу в свою колоду. Сплативши ресурси, можна вербувати мандрилів, орангутангів, горил або шимпанзе першого чи другого рівня. Куплена мавпа викладається зверху колоди гравця, а отже гарантовано прийде йому в руку в наступному раунді.
- Фаза відпочинку. Всі учасники скидають з руки карти до скиду та отримують нові на наступний хід. Коли колода гравця спустошується, він формує нову з власного скиду.
Гра триває, доки один із гравців не досягне позначки 80 на шкалі переможних очок.
Від одного до шести гравців можуть зібратися за столом, щоб визначити яким буде світ після людей.