Кількість
|
Вартість
|
||
|
ФРОДО ПРОТИ НАЗГУЛІВ
Тонка психологічна гра про полювання назгулів на Хранителя Кільця - хоббіта Фродо Беггінса. Настільна гра «Hunt for the Ring» розроблена в 2017 році творцями знаменитої «Війни Персня», а також ігор з механікою прихованого переміщення - «Mister X» і «Letters from Whiteсhapel».
«Полювання за Кільцем» успадковує і розвиває ідеї напівкооперативних ігор, в яких група гравців займається пошуками «Оверлорда», який ховається. Тільки цього разу «оверлорлорд» - не містер Джек і не зловісний Дракула, а старий добрий хоббіт Фродо, головний герой трилогії Толкіна «Володар перснів». Іншим гравцям пропонується зіграти за привидів Кільця - жахливих назгулів.
ПРИКВЕЛ «ВІЙНИ КІЛЬЦЯ»
Мало того що настільна гра «Полювання за Кільцем» є сюжетним приквелом «Війни Кільця» - так вона ще й може бути розіграна як пролог до епічного протистояння добра зі злом. На думку Гікача, це прекрасно. Залежно від результату походу Фродо - одна зі сторін отримує жетони дії, які можуть бути використані в «Війні Кільця».
ВАЖКА ДОРОГА ДО РІВЕНДЕЛЛУ
«Полювання за Кільцем» складається з двох розділів, граються на різних сторонах поля. У першій частині один гравець, керуючий Фродо, таємно веде його з Ширу в Брі. Якщо похід Фродо увінчається успіхом, учасники переходять до другої частини гри. У ній рух Фродо вже задається картою подорожі, а гравець управляє Гендальфом. Чарівник допомагає хоббіту на шляху до Рівенделлу, захищаючи його від богопротивних назгулів.
УТРЬОХ ВЕСЕЛІШЕ
У першій частині гравець за Фродо отримує карти союзників - Фродо, Сема і Піппіна. Його противники розподіляють між собою всіх чотирьох назгулів. Гра поділяється на раунди-дні, що складаються з двох фаз дня і фази ночі. У кожну фазу першим ходить Фродо, після нього ходять назгули, а потім відбувається зіткнення з назгулами, якщо полювання було успішним. В кінці раунду проводиться оновлення - Фродо отримує одну карту союзника, а перший гравець назгулів кидає кубики дій. За «тіні», що випали хоббіт отримує жетони Братства.
ХІД ХОББІТА
У свій хід гравець за Фродо може одноразово виконати три дії в будь-якому порядку - переміщення/відпочинок, розіграш карти союзника, отримання карти союзника за жетон Братства. Днем Фродо зобов'язаний переміщатися, а вночі замість руху він може відпочити. За кожне переміщення фігурка хоббіта просувається за відповідною шкалою.
Ховаючись за ширмою, гравець відмічає на аркуші мандрівки своє нове місце розташування - або записує номер нової з'єднаної локації, або ставить крапку, зупиняючись десь в глушині між локаціями. Рух вночі збільшує вплив Кільця і перевертає маркер фази стороною з Оком вгору.
ХІД НАЗГУЛІВ
Привиди Кільця ходять по черзі. Активний назгул переміщається (при бажанні) і виконує дію. Чи навпаки. Назгули можуть переміщатися на відстань до трьох кроків по дорогах. Вночі назгули можуть зробити до двох кроків по стежках. Жетони союзників блокують переміщення привидів.
Пошук є вільною дією. Назгул запитує, чи був Фродо в даній локації. Якщо Фродо був там, в локації розміщується жетон слідів стороною з Оком. Вночі назгул може виконати полювання замість пошуку, якщо маркер фази повернутий угору стороною з Оком вгору. Інші дії виконуються за допомогою кубиків з пулу.
КУБИКИ ДІЙ
- Грань з «Кільцем» дозволяє використовувати чуття в зоні або секції активного назгула. Дія чуття змушує Фродо відповісти, чи знаходиться він в даний момент у зазначеній зоні або секції;
- Символ «мечу» або прибирає жетон союзника із сусідньої з назгулами локації, або дає можливість пополювати. Дія полювання працює так само, як і пошук. Однак, якщо запрошена локація є поточним місцезнаходженням Фродо, в кінці фази відбувається зіткнення з назгулами;
- Символ «чаклунства» дозволяє добрати карту чаклунства або розіграти карту чаклунства;
- Грань з «тінню» є джокером, її можна використовувати як будь-яку дію.
ЗІТКНЕННЯ
За кожного назгула в поточній або суміжній локації Фродо тягне наосліп по одному жетону впливу Кільця з мішечка. Фродо може розіграти якусь карту супутника, що скасовує ефект жетона впливу Кільця. Далі Фродо підсумовує вплив Кільця на жетонах і підвищує його на відповідній шкалі. Якщо вплив Кільця менше дванадцяти, Фродо тікає від назгулів. Він може залишитися в тій же локації або переміститися в з'єднану локацію.
КІНЕЦЬ ПЕРШОЇ ЧАСТИНИ
Фродо перемагає, якщо він витрачає на дорогу до Брі не більше шістнадцяти кроків. Якщо маркер на шкалі переміщення досягає шістнадцяти, Фродо тягне з мішечка жетони впливу Кільця по числу кроків, що залишилися до виходу. Фродо програє, якщо маркер на шкалі впливу Кільця досягає дванадцяти.
ВТЕЧА ДО БРОДІВ
Якщо Фродо не зловили, починається друга частина гри. Всі результати зберігаються. Поле перевертається. Відкривається конверт з листом від Гендальфа. Хранитель Кільця додає карти супутників - хоббіта Меррі (якщо він не приєднався до першої частини) і Мандрівника. Маршрут Фродо Беггінса відтепер задається картою мандрівки. Гравець за сили добра тепер керує Гендальфом, таємно переміщаючи його по карті.
ГЕНДАЛЬФ ПРОТИ НАЗГУЛІВ
Як і раніше, фігурка Фродо поступово просувається за шкалою переміщення. Переміщення Гендальфа відзначаються на аркуші мандрівки. Чарівник пересувається і вдень, і вночі. Він переходить з однієї локації в іншу, ігноруючи точки в глушині. Гендальф не залишає слідів, його неможливо знайти дією пошуку, а при полюванні він може бути виявлений тільки в своєму останньому місці розташування. Гендальф здійснює різні дії, щоб допомогти хоббіту Фродо.
ВАТАЖОК НАЗГУЛІВ
Ватажок назгулів входить в гру після розіграшу карти чаклунства «Лідер дев'яти». Він замінює на полі активного назгула. Ватажок назгулів може здійснювати безкоштовну дію полювання. При зіткненні з ним Фродо бере з мішечка два жетона впливу Кільця. Разом з головним назгулом в пулі з'являється більш потужний кубик. На ньому є нові грані з «моргульскою тінню» (теж джокер, але, на відміну від звичайної «тіні», Фродо не отримує за неї жетон Братства), «моргульским кільцем» (особливе чуття, що дозволяє відрізнити Фродо від Гендальфа) і «розшуком» (переміщення всіх назгулів).
КІНЕЦЬ ГРИ
Якщо Фродо вдається досягти Рівенделлу не більше ніж за 14 або 16 кроків (залежить від обраної карти подорожі), Хранитель Кільця перемагає. Привиди Кільця перемагають, якщо вплив Кільця перевищує допустиму межу.
РОЗПАКОВКА