Кількість
|
Вартість
|
||
|
Tash-Kalar: Arena of Legends - майже шахові гладіаторські бої
«Tash-Kalar: Arena of Legends» - це тактична гра про фентезійні бої загонів гладіаторів від Владі Хватіла, автора настільних ігор «Крізь століття», «Піктоманія», «Кодові імена» й «Космобійники».
Розміщайте своїх бійців у правильній послідовності, що збігається із необхідною для виклику на поле підкріплення, випробовуйте чотири різних колоди з асиметричними істотами, та перемагайте у запеклих битвах цієї візуальної й тактичної головокрутки! Якщо вам до вподоби мінімалістичні тактичні стратегії, придивіться також до ігор «Battlecrest». Подібний своєю класичністю ігролад також можна зустріти в абстрактній грі «Оріон Дуель».
Приготування до першої партії у Tash-Kalar
Приготування до двох основних режимів гри, «Висока форма» та «Смертельний двобій», додають до приготувань нові деталі, оскільки ці режими мають додаткові правила. Крім того, перші партії рекомендовано зіграти у дуельному режимі, а не командному.
- Кожен гравець отримує колоду імперії (стартові колоди для перших партій є симетричними), а також набір двобічних жетонів свого кольору. Жетони бійців найвищого рівня (мають однакові символи з обох сторін) відкладіть до коробки - вони знадобляться у наступних партіях за гри із колодою легенд. Карти легенд також відкладіть до коробки.
- Розташуйте на середині столу поле стороною для «Високої форми» догори.
- Перетасуйте карти спалахів - це спільна колода, яку слід розмістити поруч із полем.
- Кожен гравець бере на руку одну випадкову карту спалаху та три карти зі своєї колоди. Залиште у своїй ігровій зоні місце для скиду.
- Розташуйте поруч із полем зібране з двох плиток поле завдань. Перетасуйте колоду завдань й розкрийте три карти з неї у ряд горілиць під цим полем. Позосталу колоду розташуйте долілиць на полі завдань. Після цього розкрийте верхню карту з колоди й покладіть її горілиць на верх колоди - це ваше наступне завдання, що займе порожнє місце у ряді щойно попереднє завдання буде виконано.
- У будь-який зручний спосіб виберіть першого гравця й починайте битву!
Перебіг гри Tash-Kalar: Arena of Legends
Гравці ходять по черзі, й у свій хід щоразу виконують по 2 дії. Винятком є перший хід першого гравця, що задля врівноваження переваги можна е виконати тільки 1 дію.
У свій хід ви можете:
- Викликати істоту. Для цього ви маєте витратити одну з двох дій. Якщо патерн з розміщення ваших жетонів бійців на полі збігається із патерном однієї з ваших карт, ви можете зіграти цю карту й розмістити новий жетон на вказаній клітинці, а потому застосувати ефект істоти. Патерн з карти можна дзеркалити або повертати для виконання умови.
Ви також можете викликати істоту на клітинку, що зайнята вашим або ворожим жетоном, якщо ранг цього жетона не є вищим від рангу істоти. В такому разі приберіть попередній жетон з поля перед розміщенням нового. Це може знадобитися вам не тільки для того, щоб зламати плани суперників, але й для виконання завдань.
Ефекти істот також дозволять вам атакувати або переміщати жетони. Ці ефекти є одноразовими й діють тільки після того, як ви розмістили жетон. - Розмістити простий жетон. Коштує 1 дію. Жетон можна розмістити у будь-яку порожню клітинку.
- Скинути 1 свій жетон з поля, щоб добрати карту з колоди. Коштує вам 1 дію.
- Зіграти спалах. Не вимагає витратити дію, проте вимагає виконання принаймні однієї вимоги з карти спалаху. Скиньте карту й застосуйте ефект.
- Виконати завдання. Не вимагає витратити дію, але обмежено 1 завданням у хід. Виконати завдання можна тільки наприкінці ходу, коли ви вже виконали обидві дії. Візьміть карту з ряду активних завдань, якщо виконали її вимоги, й розмістіть перед собою. Перевірте переможний рахунок: додайте кількість ПО з карти до суми ПО на наявних картах.
Викладіть на звільнене в ряді місце відкриту карту завдань з верху колоди й замість неї відкрийте нову.
Гра триватиме декілька раундів доки один з гравців не візьме останню карту зі своєї колоди або доки одна зі сторін не одержить сумарно 6 ПО з карт завдань. У разі завершення гри після вичерпання колоди перемогу здобуває сторона з більшою кількістю ПО, інакше перемогу здобуває гравець або команда, що спромоглась першою здобути 6 ПО.