950 грн
|
|
950 грн
|
платежі
по 317 грн
платежі
по 475 грн
Видавець | Trefl |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 20 - 40 хвилин |
Гравців | 3 - 6 |
Вік | 8+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Для компанії |
Додатковий | Настільні ігри, Розвивальні, 8-9 років, Новачкам, Швидкі, Вікторина |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
ігрове поле 378 двосторонніх карток з питаннями (756 питань) 6 карт передачі питання 6 карт заміни питання 6 фішок гравців спеціальний таймер-спіраль коробочка для карт правила гри |
Артикул | 1811 |
Штрихкод | 5900511018110 |
Захоплююча паті-гра для справжніх ерудитів. Настільна гра «5 Second Rule» була розроблена в 2010 році. З тих пір вона витримала безліч перевидань і національних локалізацій.
У цій швидкій компанійський грі потрібно дати три відповіді на питання за 5 секунд. Це дуже цікава настілка для розумних і кмітливих, яка, на думку Гікача, сподобається і новачкам, і досвідченим гравцям.
На початку гри двосторонні карти питань перемішуються і поміщаються в спеціальну коробочку. Учасники вибирають фішки і ставлять їх на стартовий розподіл треку на ігровому полі. Кожен гравець отримує 2 карти передачі і 2 карти заміни.
Учасники ходять по черзі. Сусід активного гравця праворуч бере карту і зачитує питання на ній: «Назвіть три...» Потім він перевертає п'ятисекундний таймер-спіраль. Активний гравець повинен за п'ять секунд дати три відповіді на питання.
Якщо активний гравець не справляється, спроба дається наступному гравцю за годинниковою стрілкою. Заборонено повторювати відповіді, які звучали раніше.
Той, хто дає три відповіді за 5 секунд, просуває свою фішку на одну поділку.
Гра закінчується, коли-то чиясь фішка добирається до фінішної позначки на треку. Цей гравець стає переможцем.
Активний гравець може розіграти одну спеціальну карту: