Кількість
|
Вартість
|
||
|
НАСТІЛЬНА ГРА ПРЕСТОЛІВ
Найвдаліше настільне втілення культової епопеї Джорджа Мартіна про боротьбу великих домів за Залізний трон. Настільна гра «A Game of Thrones: The Board Game» була розроблена в 2011 році. Її авторами виступили Крістіан Петерсен (засновник компанії «Fantasy Flight Games», творець таких ігор, як «Twilight Imperium», «StarCraft: The Board Game» та «World of Warcraft: The Board Game») і Кевін Уілсон («Лють Дракули», «Descent. Мандри у Темряві», «Жах Аркхема», «Знак Древніх» и «Цивілізація Сіда Мейєра»). У 2013 році настільна «Гра престолів» стала переможцем конкурсу «Ludoteca Ideale». Зараз вона знаходиться в ТОП-100 кращих ігор всіх часів і народів на сайті «BoardGameGeek».
СТАРА ПІСНЯ ПРО ГОЛОВНЕ
Учасникам гри пропонується заново проспівати «Пісню льоду й полум'я». Всі головні герої ще живі, бадьорі і повні сил. Король Роберт Баратеон помер, хай живе новий король! Хто ним стане? Хто буде правити Сім'ю королівствами? Благородні Старкі, підступні Ланністери, слизькі Грейджоі, амбітні Тірелли, жорстокі Мартелл або владні Баратеони? Очоливши ці великі дома, гравці спробують за десять раундів захопити якомога більше земель з замками і фортецями. Переможець займе своє законне місце на Залізному троні.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Настільна «Гра престолів» - масштабна стратегія з дипломатією та механікою контролю територій. Кожен ігровий раунд складається з трьох фаз. У фазу Вестероса відкриваються верхні карти в трьох колодах Вестероса і активуються їх ефекти. У цю фазу також зсувається маркер на треку раундів і маркер загрози на треку здичавілих. Нашестя здичавілих відбувається в той момент, коли маркер досягає значення 12. Гравці повинні спільно відбити нашестя, інакше їх чекають неприємності.
У фазу задумів гравці в закриту розміщують накази на поле, а в фазу дій розігрують ці накази. Як Гікач вже говорив вище, гра закінчується після десятого раунду. Або раніше, якщо один з домів контролює сім областей з замками і фортецями - такий гравець відразу ж перемагає.
КАРТИ ВЕСТЕРОСА
Карта Вестероса «Постачання» змінює рівень постачання будинків (кількість військ, які можна тримати на полі) згідно з поточною ситуацією на полі. Карта «Збір військ» дозволяє виставляти нові загони на землі з замками і фортецями, а кораблі - в суміжні порти.
Карта «Битва Королів» скидає з треків впливу всі маркери, а потім пропонує визначити нову розстановку шляхом аукціону. Гравці роблять ставки, затискаючи в кулаках жетони влади, переможці розміщують свої маркери на перші ділення треків Залізного трону, вотчини і Королівського двору та отримують відповідні жетони переваги - Залізний трон, валірійський меч і посильного ворона.
ФАЗА ЗАДУМІВ
У цю фазу гравці в закриту розміщують накази на поле. Накази бувають прості і особливі. Максимальна кількість особливих наказів, які може віддати гравець, визначається треком Королівського двору. Коли гравці закінчать, жетони наказів перевертаються. Власник жетона посильного ворона може поміняти один свій наказ або підглянути верхню карту з колоди здичавілих. Всього є п'ять типів наказів - похід, оборона, підмога, набіг і посилення влади.
ФАЗА ДІЙ
Фаза дій підрозділяється на чотири етапи. Спочатку гравці по черзі виконують накази набігу - прибирають ворожі накази в суміжних областях. Прибираючи наказ посилення влади, гравець отримує додатковий жетон влади, при цьому руйнуючи противника - позбавляючи його жетона влади.
На етапі походу гравці по черзі здійснюють маневри - переводять війська в сусідні області, всім скопом або частково. За хід можна влаштувати конфлікт лише в одній області. Коли ворожі війська зустрічаються, відразу починається бій. На етапі посилення влади гравці знімають такі накази і отримують жетони влади з резерву.
БИТВИ
Коли війська противників стикаються в одній області, починається бій. Гравцям дозволяється закликати підмогу, розігравши належний наказ в сусідній області. В такому випадку допоміжні війська залишаються на колишньому місці, але їх сила враховується в бою. Далі протиборчі сторони підсумовують свої сили. Піші воїни дають по одному очку сили, лицарі по два, кораблі по одному, а облогова вежа аж 4, якщо атакує фортецю або замок.
Атакуючий додає значення на наказі походу, а той, хто захищається - на наказі оборони і жетонах гарнізонів. Після цього гравці розігрують по одній карті дому, приплюсовують їх силу і застосовують ефекти. Валірійський меч збільшує загальну силу на одну одиницю. Найсильніший гравець виграє битву. Той, хто програв втрачає стільки загонів, скільки мечів було на карті переможця, а потім відступає, пересуваючи загони що вижили в суміжну область.