Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дедуктивне зілляваріння
Фентезійне детективне євро з механікою розміщення робочих («worker placement»). У грі «Alchemists» учасники стануть вченими-алхіміками і займуться приготуванням магічного зілля, експериментами над студентами, публікацією теорій, а також спростуванням оних. За результати змішування інгредієнтів відповідає або безкоштовний електронний додаток, або гравець-ведучий.
Щоб нікого не мучити, Гікач радив би використовувати додаток. Програма відмінно працює на всіх основних платформах, зручна і проста в експлуатації і захищає гравців від рутини і зайвих рухів тіла, наприклад, генерує випадкові поєднання інгредієнтів на початку партії і спрощує життя при перевірці теорій.
ІННОВАЦІЙНА ГРА ЧЕСЬКОЇ ШКОЛИ
Настільна гра «Алхіміки» була випущена в 2014 році славним видавництвом «Czech Games Edition». Зовні це типовий продукт чеської школи геймдизайна. Автором гри виступив поки ще маловідомий Матуш Котрі, а художником - Давід Кошар, що до цього оформляв «Dungeon Lords» і «Dungeon Petz» знаменитого Влади Хватила.
У 2014-16 роках гра «Алхіміки» перемагала на конкурсах «Scelto dai Goblin», «Essener Feder» і ставала номінантом конкурсів «Nederlandse Spellenprijs», «Goblin Magnifico», «Meeples 'Choice» і «Golden Geek» в категоріях «Найкраща гра року», «Краща стратегічна гра», «Краще оформлення» і «Найбільш інноваційна гра». Гра має високий рейтинг на сайті «BoardGameGeek» і входить в ТОП-100 кращих ігор всіх часів і народів.
ЗМІШУВАННЯ ІНГРЕДІЄНТІВ
У кожного інгредієнта є своя формула, що складається з негативних і / або позитивних елементів трьох кольорів. При змішуванні інгредієнтів з'єднуються однополярні і одноколірні елементи у великих і маленьких колах.
На виході виходять зілля зцілення, прискорення і мудрості з позитивними значеннями, і зілля отруєння, паралічу і божевілля - з мінусовими. Якщо в обох формулах немає загальних елементів, утворюються нейтральні зілля.
Результати фіксуються на трикутнику результатів - в місцях перетину випробуваних інгредієнтів. Гравці відзначають правильні і неправильні формули на аркушах під трикутником результатів. Всі дослідження абсолютно секретні, тому гравці приховують здобуті відомості за ширмами.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Партія триває рівно шість «днів»-раундів. У кожному раунді гравці спершу встановлюють новий порядок ходу, по черзі, починаючи з першого гравця, виставляючи свої колби на ділення треку ініціативи. Чим вище колба, тим раніше буде виконувати дії гравець, але зате нижні ділення дають більше бонусів - карт інгредієнтів і послуг.
Гравці планують дії в зворотному порядку треку ініціативи, викладаючи кубики свого кольору в різних областях ігрового поля. Гравець займає своїми кубами самі нижні вільні комірки обраної області. Гравці, які знаходяться вище на треку ініціативи, планують свої дії пізніше. Вони отримують величезну перевагу, знаючи вибір суперників.
Області активуються за годинниковою стрілкою. Гравці виконують свої дії зверху вниз, починаючи з того, чиї куби вище. В областях гравцям доступні такі дії:
- отримання інгредієнтів. Одна карта з торгового ряду або закрита карта зверху колоди;
- продаж інгредієнтів. Одна скинута карта - один золотий;
- покупка артефактів. Гравець отримує одну карту артефакту з ряду, заплативши зазначену на ній ціну;
- проведення експерименту. Гравець змішує дві карти інгредієнтів, сканує їх, показує результат (але не карти) суперникам, відзначає його жетоном, а потім скидає використані карти обличчям вниз. Гравець може перевірити своє зілля на студенті, доплативши тому за негативні ефекти, або ж випробувати зілля на собі і, в разі негативного результату, втратити очко репутації, куб дій або переміститися в кінець черги на треку ініціативи;
- продаж зілля шукачам пригод. Нагорода залежить від якості зілля. Наприклад, гравець отримує 4 золотих, якщо вийшло зілля необхідного кольору і знаку. Або один золотий, якщо не вийшло ні чорта (при цьому горе-варщик втрачає одне очко репутації);
- публікація теорії. Гравець кладе свій жетон формули і печатку на одну з книг теорії, сплачує один золотий за публікацію і заробляє одне очко репутації. Погоджуючись з чужою теорією, гравець викладає на книгу свою печатку, сплачує один золотий в банк і по одному золотому гравцям, які поклали печатку раніше. Розміщуючи печатку на теоріях, гравці отримують гранти;
- спростування теорії. Довівши хибність теорії за допомогою програми, гравець отримує два очки репутації, а власники печаток на книзі даної теорії втрачають очки репутації. Якщо спростувати теорію не вдалося, гравець сам втрачає очко репутації.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Гра закінчується після шостого раунду. Учасники приплюсовують до очок репутації, набраних в процесі партії, очки за артефакти, гранти та золоті монети. Далі додаток показує справжні формули всіх інгредієнтів, а гравці проходяться по усім теоріям: якщо теорія вірна, вони отримують очки за свої печатки, а якщо є хибною - тоді, навпаки, втрачають. У грі перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.