Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПОСТАПОКАЛІПТИЧНА СТРАТЕГІЯ ПРО ЧАСОВІ ПЕТЛІ
Фантастична економічна стратегія на тему апокаліпсису і подорожей у часі. Настільна гра «Anachrony» була розроблена групою авторів, які раніше працювали над комплексним євро про фокусників «Trickerion: Legends of Illusion». У 2017 році «Анахронность» стала номінантом конкурсів «Cardboard Republic Laurel» і «Golden Geek» в категоріях «Краща гра року», «Краща стратегічна гра», «Краща тематична гра», «Краще оформлення» і «Найбільш інноваційна гра». В даний момент гра входить в ТОП-70 найпрестижнішого рейтингу на сайті «BoardGameGeek» і займає 42-е місце в окремому рейтингу стратегій.
ЖИТТЯ ПІСЛЯ КІНЦЯ СВІТУ
Гікач постарається дотримуватися історичної хронології, однак це буде непросто, так як сама назва - «Анахронність» - волає про порушення послідовності подій. Отже, дії гри відбуваються на нашій планеті, що пережила апокаліпсис. Кінець світу, званий Днем Очищення, трапився в XXIII столітті - найпотужніший вибух незрозумілої природи привів до тектонічних зрушень, а потім всі померли, крім:
- гармонійних прихильників матріарха Зайди, що боготворять залишки флори і фауни;
- членів шляху Переваги, які знайшли собі притулок на величезному кораблі-мегаполісі;
- підступних прогресорів, хто дивиться на всіх зверхньо, зі свого небесного міста;
- адептів культу Порятунку, що мешкають в підземних катакомбах і ті, що слухають лише свого пастиря Каратакуса.
ВИЯВЛЕННЯ НЕЙТРОНІЯ
Уцілілі фракції не відрізнялися особливою дружелюбністю, але і ніколи не ворогували. Століттями вони жили своїм життям за своїми правилами, уникаючи сусідів. Дуже рідко їх шляхи перетиналися в столиці світу, що знаходиться під владою Всесвітньої ради. Але одного разу все змінилося. У самому епіцентрі Великого Вибуху вчені знайшли поклади дивного матеріалу, який не знає собі рівних в міцності і легкості. Матеріал назвали нейтроній, з нього почали будувати все підряд. До трьохсотрічної річниці катастрофи фракції спорудили з нього монументи в свою честь і ще один - в дарунок столиці. І тут почалося щось дивне, якісь часові розломи...
МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ
Гікач не ходитиме навкруги, і відразу перейде до суті. Вибух, що стався в День Очищення - це відгомін ще більш потужного вибуху, який трапиться в майбутньому. Тоді на Землю впаде нейтроніевий астероїд, а енергія вибуху вихлюнеться в минуле, в XXIII століття. Зрозуміло? Ось звідки взялася анахронність. Загалом, у фракцій залишилося не так вже й багато часу, щоб підготуватися до страшної катастрофи і спробувати пережити її знову.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Виберіть один із шляхів - Гармонії або Прогресу, Переваги або Порятунку - і приведіть свою фракцію до перемоги, набравши найбільшу кількість переможних очок. В середині гри вам доведеться пережити апокаліпсис. Партія триватиме сім раундів, званих епохами. Кожна епоха буде складатися з шести етапів:
- Підготовка. Перевертання карток, викладання ресурсів і нових робочих для найму;
- Парадокси. Гравець з найбільшою кількістю жетонів розриву на фрагменті хронології кидає кубик і отримує жетони парадоксів в залежності від значення, яке випало (або картку аномалії після третього жетона парадоксів);
- Підзарядка екзокостюмів. Гравці можуть зарядити до шести костюмів, витративши енергію. За незайняті зарядженими екзокостюмамі осередки гравці отримують воду;
- Викривлення часу. Гравці роблять ставки в жетонах розриву і викладають їх на фрагмент хронології, щоб негайно отримати з майбутнього ресурси, працівників і екзокостюми;
- Дії. Гравці по черзі виконують дії, відправляючи робочих без костюмів на осередки власних планшетів або робітників у екзокостюмах на осередки ігрового поля;
- Кінец ери. Повернення працівників з поля і осередків планшетів.
ПРАЦІВНИКИ І ДІЇ
Є чотири типи працівників - вчені, інженери, адміністратори і генії. Генії є джокерами, так як можуть замінити працівників будь-якого іншого типу. У столиці працівники в заряджених екзокостюмах можуть виконати дії будівництва, найму або дослідження. Під кожною такою дією є три осередки. Верхню можна займати без доплати, а середню і нижню за умови витрати 1 і 2 одиниць води відповідно.
- Будівництво. Гравець викладає на свій планшет обраний жетон споруди або суперпроекту, заплативши вартість будівництва. Адміністратори будувати не вміють зовсім, а інженер дозволяє побудувати зі знижкою в один титан.
- Найм. Тут наймаються нові працівники. Вчений нічого не розуміє в наймі, тому сюди його направляти не можна. Дія заохочується бонусами - водою, енергоядрамі або переможними очками.
- Дослідження. Сюди направляються тільки вчені. Гравець розміщує один кубик дослідження будь-якою стороною, а другий кубик кидає. Залежно від результату можна отримати той чи інший жетон наукового відкриття.
Осередки Всесвітньої ради дозволяють виконати одну з трьох основних дій, якщо відповідні осередки вже зайняті. Працівника можна відправити на видобуток ресурсів - вибрати один з наявних ресурсів і отримати бонус осередки: уран золото або титан. У зоні очищення води можна отримати воду, а в області торгівлі з кочівниками - обміняти ресурси. Дія евакуації використовується після падіння астероїда для отримання переможних очок.
Гравці можуть виконувати дії на своїх планшетах, наприклад, зробити втомлених робітників знову активними, використовувати споруду, суперпроект, усунути аномалії або повернутися в минуле, щоб віддати ресурси і забрати назад жетон розриву.
ПАДІННЯ АСТЕРОЇДУ
Астероїд врізається в Землю в кінці четвертої ери. Гравцям стає доступним дія евакуації. Столиця починає руйнуватися - тепер в кінці ери осередку дій закриваються заборонними жетонами. Також такими жетонами закриваються деякі осередки в області підзарядки екзокостюмів.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується після сьомої ери. Або раніше, якщо столиця повністю зруйнована, тобто всі жетони лежать недоступною стороною вгору. Гравці латають часовий континуум, віддаючи ресурси за свої жетони розриву на треку хронології. Після цього вони отримують переможні очки за найбільшу кількість досягнень. Додаткові очки приносять споруди, суперпроекти, подорожі в часі, шкала морального духу, жетони наукових відкриттів, досягнень, а жетони розриву, що залишились на треку хронології - віднімають очки.
ESSENTIAL EDITION
Нова редакція містить компоненти для базової гри, та не включає жодних інших модулів, розширень або мініатюр. Для більш глибокого досвіду та нових можливостей у ваших подорожах у часі Гікач рекомендує «Anachrony: Classic Expansion», «Anachrony: Fractures of Time» та «Anachrony: Future Imperfect».