Кількість
|
Вартість
|
||
|
Одним з найвідоміших проєктів Шарля Шевальє стала приваблива й медитативна Kanagawa, яку він створив у співавторстві з визнаним чарівником геймдизайну – Бруно Каталою. Наразі Гікач радить звернути увагу на іншу роботу Шарля – настільну гру Antarctica, в якій учасникам доведеться не лише підкорювати найсуворіший континент, але й мати з цього неабиякий зиск.
Antarctica гра: прохолодне майбутнє людської цивілізації
У недалекому майбутньому рівень води в світовому океані таки став занадто високим (хто б сумнівався). Тож людство втратило доступ до багатьох ресурсів і тепер вимушене розгортати більш ґрунтовні дослідження на одному з полюсів Землі.
Звісно, де наукові дослідження, там і видобуток необхідних ресурсів. А де видобуток ресурсів, там нові можливості для великих міжнародних корпорацій. За одну з таких корпорацій гратимете й ви, фінансуючи такі потрібні людству дослідження й видобуваючи такі потрібні вашій корпорації ресурси.
Antarctica. Ігровий процес
На початку партії кожен гравець має власний запас фішок кораблів і вчених. Частину кораблів в особливий спосіб виставляють навколо ігрового поля, а вчені лишаються в гравців, допоки ті не зможуть або не захочуть виставити їх на ігрове поле.
Черговість ходів визначає фішка Сонця, яка просуватиметься навколо ігрового поля, поділеного на 8 ігрових секторів. Поряд з кожним сектором можуть перебувати щонайбільше 3 кораблі, які належать різним учасникам. Отже, коли Сонце опинилося поряд з сектором, в якому присутні чиїсь кораблі, власник першого корабля повинен перемістити його в інший найближчий сектор з доступним вільним місцем. Саме в тому секторі цей гравець може виконати одну з таких дій:
- Звести будівлю. Будівлі бувають кількох типів. Кожен тип відкриває доступ до різних ресурсів і додаткових можливостей.
- Побудувати корабель. Що більше кораблів має гравець, то вищою є вірогідність, що він зводитиме будівлі й винайматиме вчених у найвигідніших для себе секторах.
- Найняти вченого. Ця дія дозволяє виставляти на поле нові фішки вчених, у такий спосіб наближуючи закінчення гри.
- Просунутися по треку досліджень. Що більше відкриттів – то більше можливостей видобувати цінні ресурси.
Гра завершується, щойно на ігровому полі з’явиться останній вчений з особистого запасу будь-кого з гравців, або, коли будь-хто завершить зведення останньої будівлі. Той, хто спромігся накопичити найбільшу кількість очок, стає переможцем.