Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.
Нова версія популярної паті-гри «The Resistance» за мотивами легенд про короля Артура. Настільна гра «The Resistance: Avalon» була розроблена в 2012 році американським геймдизайнером Доном Ескріджем (Гікач також локалізував його іншу гру – «Остання місія (Quest)»).
У 2013-21 роках гра «The Resistance: Avalon» ставала номінантом конкурсів «Bulgarian Board Game Awards» і «Golden Geek» (у категорії «Найкраща паті-гра»), а також переможцем конкурсу «Guldbrikken». Варто відзначити, що ця настілка досі входить до ТОП-10 найкращих компанійських ігор усіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Перед вами версія гри в класичному дизайні. Вона також містить карти Ланселотів (доброго та злого), жетон Екскалібура та карти зміни лояльності. Гравцям пропонується 2 варіанти гри, в яких Ланселоти випадково змінюють свою лояльність протягом гри або знають наперед, коли змінять свою лояльність. Завдяки жетону Екскалібуру можна змінити викладену іншим гравцем карту місії.
Авалон. Вірні слуги короля Артура проти посіпак Мордреда
На королівських землях лютує справжнє зло. Артур — єдина надія Британії, без нього неможливі процвітання та слава країни. Однак у лави його воїнів підступно затесалися посіпаки Мордреда. Їх небагато, але вони знають одне одного й майстерно водять за носа вірних слуг Артура. Лише Мерлін знає всіх представників зла, але старий чародій змушений говорити загадками: якщо зло розкриє його, добро програє.
«Авалон. Прихована загроза» — це дедуктивно-психологічна гра, учасники якої поділяються на слуг Артура, які грають на боці сил добра, та посіпак Мордреда, які представляють сили зла. Добро перемагає, якщо успішно пройдено три місії. Зло перемагає, якщо провалено три місії, убито Мерліна або представникам добра не вдалося затвердити загін для місії.
Гравці можуть виголошувати свої підозри в будь-який момент гри. І слуги Артура, і посіпаки Мордреда можуть брати участь в обговореннях, висувати звинувачення та заплутувати опонентів, щоб ті зробили хибні висновки.
Перебіг гри
Кожен гравець отримує випадкову секретну карту персонажа. Він дивиться на лояльність свого персонажа та кладе карту долілиць перед собою, нікому не показуючи її. Гра починається з етапу знайомства, коли всі заплющують очі, посіпаки Мордреда розплющують очі та знайомляться одне з одним. Потім вони знову заплющують очі й піднімають великі пальці, щоб чарівник Мерлін розплющив очі й дізнався про них.
Кожен раунд складається з двох фаз: збирання загону та проходження місії.
Фаза збирання загону
Після обговорення лідер бере потрібну для поточної місії кількість жетонів загону й дає по одному жетону вибраним гравцям. Якщо лідер бажає, він сам може долучитися до загону, залишивши собі один жетон загону.
Затвердження загону. Кожен гравець, зокрема лідер, вибирає один жетон голосування, не показуючи його іншим гравцям. Коли всі гравці виберуть жетони, лідер наказує їх відкрити. Гравці перевертають свої жетони голосування, щоб усі могли бачити їхній вибір. Загін вважають затвердженим, якщо більшість проголосувала «за». Якщо загін затверджено, гравці переходять до фази проходження місії. Якщо загін відхилено («проти» проголосувала більшість або стільки ж гравців, скільки проголосували «за»), жетон лідера отримує наступний гравець за годинниковою стрілкою і знову починає фазу збирання загону.
Зло перемагає, якщо в одному раунді гравці відхилять 5 загонів поспіль.
Фаза проходження місії
Лідер дає кожному учаснику загону 2 карти місії: 1 карту успіху та 1 карту провалу. Кожен учасник загону вибирає одну з цих карт і кладе її перед собою долілиць. Лідер збирає та перетасовує викладені карти місій, а потім відкриває їх. Місію вважають успішно пройденою, якщо всі відкриті карти — карти успіху. Місію вважають проваленою, якщо викладено одну або більше карт провалу.
Кінець гри
Гра закінчується відразу після 3-ї успішної або проваленої місії. Якщо провалено 3 місії, представники зла перемагають. Зло також відразу перемагає, якщо в одному раунді гравці відхилять 5 загонів.
Останній шанс зла: убивство Мерліна. Якщо успішно пройдено 3 місії, представники зла отримують останній шанс, щоб угадати Мерліна й перемогти у грі. Представники зла разом обговорюють, хто з представників добра може бути Мерліном. Після цього гравець з картою Убивці вказує на одного з представників добра. Якщо вибраний гравець — Мерлін, перемагає зло. Якщо представники зла помиляються, перемагає добро.
Побачив у кінці правил згадування про варіант гри з картами сюжету але у коробці їх немає і у комплектації теж вони не вказані. Підкажіть, ці карти сюжету можна десь дістати, що б спробувати варіант гри з ними?
1. Мені подобається обслуговування видавництва і ігри які пропонує.
2. Гра топова. Набагато цікавіша ніж Мафія. Ніхто не вибуває з гри, цікавіше вигадувати негативні ролі.
Чудова гра! І декілька слів про вітчизняний друк. Карти гарної якості, чим був приємно здивований. А от жетони - крива вирубка, дешевий картон як з якоїсь коробки, пии видавлюванні частина малюнку деяких жетонів відклеїлась.
Товар все одно оцінюю на 5 зірок, бо сама гра дуже класна)
Совєтов Павло Олексійович, добрий день! Достатньо зв'язатися з нами за зручними для вас контактами https://geekach.com.ua/kontakty/
І перед відправкою ми обов'язково зв'язуємося з усіма, хто не зробив цього самостійно. Тож це не обов'язковий пункт, але він пришвидшує розсилку гри.
Відповісти
Володимир
Чи можна уже найближчим часом очікувати доставку передзамовленої гри?